[I7 870] Uitnodiging: Kom de P7P55D en I7 870 benchen!

Pagina: 1
Acties:

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-10-2025
Lynnfield is er, in mijn handen!

Ik post dit vanuit Londen waar ik gisterenavond een event van Bit-Tech en Asus heb bijgewoond. Dat was toch al gaaf, maar het mooiste is dat ik daar gewonnen heb met overklokken, en nu dus naar huis loop met een Asus P7P55D Deluxe en een Core I7 870! Voor alle duidelijkheid, beiden zijn retail boxed versies, het echte werk zeg maar.

Het beste nieuws is dat ik ook niet onder NDA sta, sterker nog, het is de bedoeling dat ik schrijf over mijn ervaringen met dit bord. Ik wil het gaan vergelijken met een I7-920, een Phenom II 955BE en een Q9550. Dit alles op stock, om een nette vergelijking te kunnen maken, en ook een "standaard" overklok: een overklok die iedereen wel haalt zonder gekke fratsen zeg maar.
Nou heb ik 1 probleempje, ik heb geen DDR3 geheugen, of budget om het te kopen, en aangezien mijn gamePC er woensdag volledig uit klapte (RIP mobo), is het interessants waar ik het mee zou kunnen vergelijken een AMD Turion laptopje |:(

Daarom bij deze de uitnodiging aan iedere tweaker die het interessant genoeg vind: neem een PC mee naar mij thuis (in Nijmegen), en kom de boel benchen! Ik ben helaas zelf nog niet thuis, dus we kunnen nog niet meteen beginnen. Ik kom zondagavond 11 uur thuis. Wat mij betreft ga ik dan de hele nacht door. 8)7

Als niemand zo gek is om zondagnacht te willen gaan benchen, stel ik voor om maandagavond af te spreken. Helaas moet ik maandag overdag gewoon werken, maar vanaf een uur of 6-7 kan er getweakt worden.

Ik heb geen plek of zin in 100 man bij mij binnen, dus de eerste die serieus reageert in iedere categorie (1366 PC, 775 PC en AM3 PC) is wat mij betreft welkom en krijgt mijn gegevens in PM.

Om te laten zien dat dit geen hoax is, zijn hier een paar (slechte, sorry voor de fooncamera) fotootjes van de onverbroken zegel op de retail doos en mijn laptop op de achtergrond terwijl ik dit aan het posten ben.

Hier de doos en het moederborddoosje:
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg13/Xtrafresh/DSC00043.jpg

en hier een closeup van de serienummers met tweakers op de achtergrond:
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg13/Xtrafresh/DSC00044.jpg

Iedereen die interesse heeft om langs te komen kan me een DM sturen, en dan kunnen we afspreken.

Tot dan!

[ Voor 4% gewijzigd door Xtrafris op 31-08-2009 09:24 . Reden: Even toegevoegd dat ik in Nijmegen woon ]

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-10-2025
niemand? Ik had gedacht dat er wel tweakers zouden zijn die de scoop wilden hebben. Er zijn al wel links en rechts wat benches bekend, maar nergens is nog een helder en analytische vergelijking te vinden... de uitnodiging staat nog steeds!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-01 21:32
Test het even zelf wat de nieuwe p55 doet en de nieuwe i7.
En vooral kwa oc'ing, waar je graakt.

En laat dat ons weten, dan volgt der rest wel hoor :)

Juist nog DDR3 ram vinden dus :p
(mijn mobo is overleden dus ik kan de 755 test niet aanleveren)

:(

[ Voor 15% gewijzigd door BitchCrew op 01-09-2009 11:51 ]