Hoe zit het met je voeding? Ik had op Vista ook altijd deze bugs na het bouwen van mijn PC, en het bleek gewoon dat ik slecht geïnvesteerd had in de voeding. 450 Watt dacht ik genoeg aan te hebben, maar met een videokaart, TV kaart, firewire kaart, 3 x harde schijf, 2 x dvd brander (had nog een oude liggen), en een stuk of 6 apparaten aan de USB gehangen, bleek het toch niet genoeg. (Of het was gewoon een slechte voeding die onregelmatig stroom leverde, zie hieronder)
Ik kreeg onder Vista dezelfde bugs: Display driver has recovered, voornamelijk als ik Aero gebruikte. Ik heb een Radeon 1950x Pro.
Een aantal maanden aan het sleutelen geweest, totdat iemand opmerkte in mijn vriendenkring dat mijn videokaart wellicht onregelmatig stroom kreeg. De voeding die ik had was de el-cheapo die gewoon bij de kast zat die ik kocht, niks speciaals. Ik verving em door een 650 Watt voeding van een beter merk, en sinds die dag geen problemen meer. Niet met Vista, en nu ook niet met 7.
Het is mijn ervaring dat de el-cheapo voedingen die ze standaard bij kasten leveren vaak niet de hoeveelheid wattage kunnen leveren die ze adverteren, of naar mate ze meer stroom moeten leveren dit onregelmatig doen, teveel fluctuaties etc..... Nu weet ik niet hoe dat met jouw PC zit, maar als je dit met software niet kunt oplossen, wellicht zou je dan eens moeten kijken naar de voeding.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik