[Windows 7] [Acer Aspire L5100] Windows7 installatie hangt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 07:51
Ik heb een Acer Aspire L5100 die qua hardware specs voor mijn gevoel ruim voldoet aan de gestelde eisen voor Windows 7 maar ik heb nu de X86 en X64 versie geprobeerd te installeren (RTM) maar zonder resultaat.

Het installatie proces lijkt goed te gaan maar na de reboot zie ik een laadscherm en op moment dat ik beeld zou moeten zien zie ik niets en ook niets geen activiteit qua HDD.

Iemand hier ervaring mee ?

Ik ga de nieuwste BIOS er nog op zetten, heb nu de ene-laatste, maar dat is weer een hele klus want Acer levert alleen maar Windows based Flash Utilities dus moet eerst weer een BartPE dvd-tje maken ofzo. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MaDDo schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:47:
Ik heb een Acer Aspire L5100 die qua hardware specs voor mijn gevoel ruim voldoet
Ik kom een hele sloot L5100's tegen, varierend van een matige AM socket 4000+ tot recente Quad phenoms.
Wil er wat zinnigs gezegd kunnen worden over jouw specifieke probleem dan zijn specificaties dus juist wel nuttig - geef ze toch maar even aan dan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 07:51
alt-92 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:04:
[...]

Ik kom een hele sloot L5100's tegen, varierend van een matige AM socket 4000+ tot recente Quad phenoms.
Wil er wat zinnigs gezegd kunnen worden over jouw specifieke probleem dan zijn specificaties dus juist wel nuttig - geef ze toch maar even aan dan.
Bedankt voor je reactie, specs zijn :

Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ @ 2,7 Ghz met 3Gb aan geheugen, ATI chipset met X1250 videochipset.

Wil je nog meer weten ? Bij voorbaat dank voor je tips !

P.S. bedenk me nu dat ik de originele Acer Service partitie wel heb laten bestaan, zou het kunnen dat ie daar moeite mee heeft ?

thanx