Toon posts:

Reactie teller in pricewatch on the blink?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al dagen lang zie ik het volgende staan onder advertenties:

Je hebt de afgelopen 30 dagen al 30 reacties geplaatst op v&a-advertenties.

Kan me indenken dat er ergens in de nacht verschillende tallies gedraaid worden
en dat er de volgende dag een dag is afgetrokken van deze 30 dagen maar dit is
dus al dagen niet het geval. Is dit een per user booboo of is het gehele systeem
een beetje in de war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Als ik hier kijk zie ik dat je best veel reacties hebt geplaatst de laatste tijd, dus het lijkt me dat het wel kan kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus reacties op eigen ads worden meegeteld? Vrij vaag indeed. Dat reacties op anderen
aan een, imho te laag, max aantal pm gebonden zijn is nog te begrijpen maar dat in een eigen
ad reageren, wat bij veel vragen van potentiele kopers best kan oplopen, mee telt lijkt me
niet helemaal gepast. Ik snap hoe dan ook niet waarom er per se een max gesteld moet zijn.

Als de reacties niet buiten de regels en voorwaarden om gaan en door de aanbieder niet als
storend worden gezien zouden bezoekers/kopers volgens mij gewoon naar hartelust kunnen
reageren.

p.s.

Lijkt me dan ook zaaks dat reacties op advertenties die verkocht danwel vervallen zijn niet
meer meetellen wat nu wel gebeurt en mijn count met meer dan 20 ophoogt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nogal wat topics hier geweest over V&A en de storendheid van grote hoeveelheden 'nonsense' reacties. Dat is de reden geweest een limiet te stellen. Die staat er al een tijd op, en eigenlijk ben je de eerste die er tegenaanloopt terwijl het wellicht niet vanwege de bedoeling van het filter is.

Je plaatst behoorlijk veel advertenties (zo te zien wel allemaal overtollige 'zooi' waarvoor V&A bedoeld is), waar ook een limiet aan is gesteld, omdat we V&A niet voor handelaren hebben maar voor de Tweaker die iemand ergens blij mee wil maken als hij het zelf niet meer nodig heeft.

Het lijkt niet alleen het vele adverteren te zijn, maar ook andere dingen (even 10 dagen gescand).

Je kan reacties 'besparen' daar waar ze niet echt nodig zijn:
Verwijderd in 'V&A aangeboden: 2x 1GB Samsung PC2100 CL2.5 ECC M312L2828DT0-C8000'
Verwijderd in 'V&A aangeboden: 4x Mitsubischi 256MB PC133 MH32S72VJA-6 PC PC133R333542B2'
Verwijderd in 'V&A aangeboden: Asus A8N-SLI, nForce4 SLI (Sound, LAN, SATA II-RAID)'
Verwijderd in 'V&A gevraagd: 12v DC 1,5A Adaptor gezocht met spoed'
Verwijderd in 'V&A aangeboden: PC Engines Wrap 1E board 3xLAN 1MiniPci 1CF'
Verwijderd in 'V&A aangeboden: PC Engines Wrap 1E board 3xLAN 1MiniPci 1CF'

Of waar je de waarschuwing onder iedere advertentie niet in acht hebt genomen:
Verwijderd in 'V&A aangeboden: Apple iPhone 3GS 32GB Zwart'
Verwijderd in 'V&A aangeboden: Sigmatek XM-400 Pro'

De meeste dingen zijn allicht goed bedoeld maar dingen zijn handiger door te geven via het meldpunt, zodat de admins kunnen zorgen dat dingen opgeschoond blijven of mensen tips kunnen geven. Als je wil weten waarom reacties die niet 100% direct met interesse in de advertentie of een reactie daarop te maken hebben willen weren, raad ik aan even dit forum te doorzoeken op disucssie over V&A en reacties :)

Vooralsnog zie ik genoeg mogelijkheden om on-topic niet in de knel te lopen, en daarom ook niet direct de noodzaak in te grijpen - zoals gezegd dienen ook reacties op eigen advertenties niet 'zomaar' te zijn.