Ik heb dit zelfde probleem gehad deze vakantie, toen ik mijn nieuwe (eerste) systeem bouwde. Oei wat voelde ik mij ***. Ik ben niet zelf gaan proberen om het terug te buigen, maar ben er mee naar een juwelier gegaan (die tip las ik op verschillende websites). Daarna het systeem afgebouwd, mocht echter niet baten. Bij het opstarten kreeg ik error 29h (zelfde mobo). Toen systeem weer uit elkaar gehaald en Azerty gebeld. Zij zouden hem voor mij opsturen naar gigabyte om hem te laten repareren, dit zou mij wel geld gaan kosten. Dus ik bordje teruggestuurd naar azerty. Hij is ruim 4 weken weggeweest. Toen hij eindelijk terugkwam waren de gebogen pinnetjes in het socket vervangen door nieuwe. Systeem weer in elkaar en draait nu als een zonnetje. Ik heb nooit een factuur ontvangen voor de reparatie, ik heb dus geluk gehad.
In je mobo manual (die heb je toch wel gelezen?) staat dat FF dus een boot attempt is, hij loopt dus opzich goed en je krijgt geen cpu fouten. Het mobo blijft heel de tijd FF aangeven, zelfs na het booten en gewoon tijdens windows.
Een aantal dingen die je kunt proberen:
- RAM eruit halen en proberen met 1 bankje te booten.
- Kijken of je beeldscherm/videokaart goed zijn aangesloten.
Bij mij wou het moederbord ook eerst niet opstarten, totdat ik mijn 3 geheuben bankjes eruit haalde en hem opstarte met maar 1. Waar je ook naar kunt kijken is de fan van de CPU cooler, bij mij draaide hij niet toen mijn pinnetjes verbogen waren.
Succes & sterkte!