heb ik niet meer :P
Wat wil je waarin pluggen??
Ik heb zelf SB!live value (niet digitaal) maar weet wel ongeveer hoe het zit.
Als je nou even vertelt wat voor stekers je hebt (bijv. hoe zien ze eruit)...
In ieder geval moet op de geluidskaart iets worden aangesloten op een OUT en op de speakerset op een IN.
Maar goed geef ff wat meer info dus...
Ik heb zelf SB!live value (niet digitaal) maar weet wel ongeveer hoe het zit.
Als je nou even vertelt wat voor stekers je hebt (bijv. hoe zien ze eruit)...
In ieder geval moet op de geluidskaart iets worden aangesloten op een OUT en op de speakerset op een IN.
Maar goed geef ff wat meer info dus...
De 3 stekkers zijn kleurgecodeerd en corresponderen met je 5.1 kaart.
Spekers: klik op je SB Live icon (system tray) dan speaker, vervolgens zie je het surround mixer scherm waar je je speakeropstelling aan kan passen, dus ook je center speaker aan/uit (4 speaker of 5.1 speaker)
Spekers: klik op je SB Live icon (system tray) dan speaker, vervolgens zie je het surround mixer scherm waar je je speakeropstelling aan kan passen, dus ook je center speaker aan/uit (4 speaker of 5.1 speaker)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Zo te zien heb je een DMX Xfire, die kaart is maar voor 4 speakers dus de 5de speaker zul je niet kunnen gebruiken. En die subwoofer, dat begrijp ik niet echt. Heb je er zo'n kastje bij waar alles in moet of moet alles in de subwoofer?
Verwijderd
Je moet het gele stekkertje niet helemaal er in doen voor de helft zeg maar. Als je dolbi digital gaat luisteren zoals bij dvd films bijvoorbeeld dan moet je het stekkertje er helemaal in doen.
heeft iets te maken met digitaal en analoog denk ik.
mensen, de topicvraag is SB!Live 5.1 + DTT2200 dus ik vermoed dat de ondertitel nog niet is aangepast
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
ik ben zo slim geweest om een pc te kopen waarop het orderblad de sb live 5.1 stond en de dtt2200.
bij de uiteindelijke bon ben ik vergeten dat ik die sb live 5.1 nodig had. Nu zit te schooien of ik niet ergens een sb live 5.1 kan ruilen tegen mijn sb live 1024 met bijbetaling
niet zo slim maar jah.
bij de uiteindelijke bon ben ik vergeten dat ik die sb live 5.1 nodig had. Nu zit te schooien of ik niet ergens een sb live 5.1 kan ruilen tegen mijn sb live 1024 met bijbetaling
Verwijderd
Hoezo praat hij over een optische uitgang??? die zit helemaal niet op een DTT2200 of een Live 5.1, alleen maar op een Xfire 1024
Waar slaat dat nou weer op ? een stekkertje half erin stoppen voor anoloog en helemaal voor digital !!? lolOp zaterdag 03 maart 2001 01:33 schreef Ghost2001 het volgende:
Je moet het gele stekkertje niet helemaal er in doen voor de helft zeg maar. Als je dolbi digital gaat luisteren zoals bij dvd films bijvoorbeeld dan moet je het stekkertje er helemaal in doen.
voeg even wat nuttigs toe als je een post van 9 maanden oud omhoog schopt
. (of let op de datum
).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()