Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

jaar gratis verzekering

Pagina: 1
Acties:
  • 539 views

Verwijderd

Topicstarter

Hallo iedereen

Ik heb daarjuist van een maat gehoord dat je als je alles op alles het met je theoretisch rijbewijs klasse b dat je dan een jaar gratis een verzekering van de auto kon krijgen. Weet iemand of hier iets van klopt? Want ik geloof er eigenlijk niet echt veel van. Ik ben van belgie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 00:28 ]

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-11 22:47

hefaistos

feestelijk gehandicapt

Dat klopt, maar dan moet je wel een rijbewijs kunnen overleggen dat ook op Hawaii geldig is. Europese ministerraad, althans de afdelingen Verkeer en Economische Zaken hebben een deal gemaakt met Buitenlandse Zaken. Geweldig initiatief, het is alleen wel een beetje een mallemolen (hier in Nederland dan) om het geregeld te krijgen. Weet niet hoe dat in België is.

Ik heb mijn rijbewijs even ingescand voor je:
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img216/328/14mchefje.jpg

succes!

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:26

sjirafje

No inspirational quotes here

Huh? Is dit een hoax? We zitten toch niet in de HK?

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

hefaistos schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 06:20:
Dat klopt, maar dan moet je wel een rijbewijs kunnen overleggen dat ook op Hawaii geldig is. Europese ministerraad, althans de afdelingen Verkeer en Economische Zaken hebben een deal gemaakt met Buitenlandse Zaken. Geweldig initiatief, het is alleen wel een beetje een mallemolen (hier in Nederland dan) om het geregeld te krijgen. Weet niet hoe dat in België is.

Ik heb mijn rijbewijs even ingescand voor je:
[afbeelding]

succes!
dat ziet er meer uit als een San Francisco rijbewijs ;)

ik heb die deal gevonden:
http://tinyurl.com/dn2ukm
meer info:
http://tinyurl.com/nwne5q

[ Voor 17% gewijzigd door ToolkiT op 01-09-2009 11:56 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:22:

Hallo iedereen

Ik heb daarjuist van een maat gehoord dat je als je alles op alles het met je theoretisch rijbewijs klasse b dat je dan een jaar gratis een verzekering van de auto kon krijgen. Weet iemand of hier iets van klopt? Want ik geloof er eigenlijk niet echt veel van. Ik ben van belgie.
Dat je uit Belgie komt dat zien we zo ook wel. Misschien kun je je berichten voortaan even wat duidelijker maken, zodat ook wij domme Nederlanders het begrijpen.

Ik vermoed dat je gehoord hebt dat als je alle vragen goed hebt bij je theoretisch examen, je dan een jaar gratis verzekering kan krijgen?

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11 20:23

Fisico

by Fabian

de inhoud van dit topic lijkt wel erg HK te worden. Slotje dus

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.