[ShR] Geen shops in Den Haag?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Topicstarter
Als ik in http://tweakers.net/shopreview/ voor 'plaatsnaam' kies en ik probeer 'Den Haag' in te vullen, dan toont de autocomplete al snel dat die stad niet tot de keuzes behoort. Dat lijkt me voor sommige mensen al een showstopper. 's-Gravenhage behoort wel tot de mogelijkheden, maar geeft als resultaat 'Er zijn helaas geen shops gevonden die voldoen aan de criteria'. Volgens mij zit daar iets niet helemaal lekker.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Hetzelfde geld overigens ook voor Den Bosch / 's-Hertogenbosch, al heb je daar wel bij beiden wat resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:48

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zie ook devtrack: PW3 - Bug Zoek functie op plaatsnaam - shopreviews - pricewatch

Aan de titel te zien staat dit op de planning voor PW3.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Als jullie daar toch mee bezig zijn: Ik heb al eerder aangekaart dat regiozoeken ook wel handig zou zijn.

Bijv alle webshops rondom een bepaald punt. Redelijk eenvoudig te bepalen op basis van postcode. (het hoeft nu ook weer niet zo precies...)

[ Voor 9% gewijzigd door Quacka op 28-08-2009 23:43 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Topicstarter
Ah, zonder plaatsnaamnormalisatie en met een vrij invoerveld voor plaatsnamen wordt het inderdaad een vrij lastige bedoening om shops in Den Haag goed te krijgen. Is 'Den Haag' eenvoudigweg aan de database toevoegen niet een mogelijke tussenoplossing? Het geeft voorlopig betere resultaten en als het verder weinig impact heeft, dan is het een kleine klus.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Volgens mij heeft dit weinig met PW content van doen en des te meer met het achterliggende systeem en zo. Meer iets voor de devvers dus.

PW -> LD

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:08

CoolGamer

What is it? Dragons?

Steenbergen vergelijkbaar verhaal. Autocomplete geeft "Steenbergen (NB)" en "Steenbergen (DR)", maar daar staan beide geen shops. Direct zoeken op Steenbergen geeft wel resultaat.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Pagina: 1