Vista x64 - login scherm resolutie (na update forceware drv

Pagina: 1
Acties:

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04-2025
Hallo,

Dit is mijn eerste topic / post hier dus als ik iets niet goed neerzet dan hoor ik het wel.

Allright, ik heb dus het volgende probleem. Na een forcewareupdate van Nvidia is de resolutie van mijn loginscherm anders dan wanneer ik ingelogd ben onder mijn eigen useraccount. Je ziet hem ook van resolutie veranderen. Normaal gesproken zou ik dit geen probleem vinden, ware het niet dat hiermee al mijn icoontjes door de war staan dwz; geen enkele icoon staat meer op zijn oorspronkelijke positie maar alles staat onder elkaar rij na rij. Dit gebeurt na elke reboot / nieuwe sessie.

Ik ga er vanuit dat na de update van de drivers (forceware) de display settings nu per user worden opgeslagen. Maar ik wist niet dat dit ook effect had op het welkom/login-scherm van vista. Ik kan ook nergens iets vinden in het register om dit te veranderen of in te stellen. (heb al op google gezocht).

Ik draai vista x64 home premium en heb een Nvidia Geforce GTX 260.

Ik hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen.

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04-2025
Na wat testen en nog meer zoeken op internet ben ik weer terug gegaan naar de 182.50 64 bit drivers, resoluties blijven nu gewoon weer goed staan. Blijkbaar dus een nvidia driver probleem. Ik ga even zoeken bij nvidia, als ik er meer over weet zal ik het hier posten.

[ Voor 9% gewijzigd door mcpswijnenburg op 29-08-2009 16:21 ]

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08-2025
mcpswijnenburg schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:19:
Na wat testen en nog meer zoeken op internet ben ik weer terug gegaan naar de 182.50 64 bit drivers, resoluties blijven nu gewoon weer goed staan. Blijkbaar dus een nvidia driver probleem. Ik ga even zoeken bij nvidia, als ik er meer over weet zal ik het hier posten.
If it ain't broken, don't fix it.

Dit is "mijn" vuistregel met nVidia drivers :)

Macbook Pro 15" 