Hallo,
dit is mijn eerste topic op het forum van tweakers dus begin me aub niet meteen met me af te schieten
.
Ik zit met het volgende probleem, sinds een week of 2 geleden krijg ik steeds de foutmelding bij het opstarten "Windows Explorer has stopped working".
Ik heb al heel wat gegoogled (op "explorer stopped working vista" "winvista explorer stopped working" "windows explorer has stopped working vista") maar vind eigenlijk niet echt een oplossing. Op sommige support pages van microsoft lees ik dingen zoals "probeer eens in safe mode op te starten, als je het nog krijgt is het niet meer te fixen" maar dan staat er nergens bij als het niet gebeurd hoe je het dan kan fixen. En voor de rest zie je op de support pages van microsoft enkel dingen zoals "I had this probem too" etc etc..
Iemand met wat meer ervaring die me zou kunnen helpen?
Hier nog een screenshot(1215kb) van de error (click to enlarge)

Dank bij voorbaat,
Mvg,
Wouter D.S.
EDIT:
dit is mijn eerste topic op het forum van tweakers dus begin me aub niet meteen met me af te schieten
Ik zit met het volgende probleem, sinds een week of 2 geleden krijg ik steeds de foutmelding bij het opstarten "Windows Explorer has stopped working".
Ik heb al heel wat gegoogled (op "explorer stopped working vista" "winvista explorer stopped working" "windows explorer has stopped working vista") maar vind eigenlijk niet echt een oplossing. Op sommige support pages van microsoft lees ik dingen zoals "probeer eens in safe mode op te starten, als je het nog krijgt is het niet meer te fixen" maar dan staat er nergens bij als het niet gebeurd hoe je het dan kan fixen. En voor de rest zie je op de support pages van microsoft enkel dingen zoals "I had this probem too" etc etc..
Iemand met wat meer ervaring die me zou kunnen helpen?
Hier nog een screenshot(1215kb) van de error (click to enlarge)

Dank bij voorbaat,
Mvg,
Wouter D.S.
EDIT:
quote: Detailed error reportProblem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: explorer.exe
Application Version: 6.0.6002.18005
Application Timestamp: 49e01da5
Fault Module Name: ShimEng.dll_unloaded
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 4549bdb7
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 745d4618
OS Version: 6.0.6002.2.2.0.256.1
Locale ID: 2057
Additional Information 1: fd00
Additional Information 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160
Additional Information 3: fd00
Additional Information 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160
Read our privacy statement:
http://go.microsoft.com/f...linkid=50163&clcid=0x0409
[ Voor 28% gewijzigd door wouterds op 28-08-2009 22:51 . Reden: detailed error report ]