HTC Hero met T-mobile iPhone abbonement

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Beste TSers...

Ik heb een vraag, ik vind de HTC hero een geweldige mobiel. Nu twijfel ik om hem aan te schaffen, mijn voornamelijkste reden om te twijfelen is omdat ik met de vraag zit of het mogelijk is om mijn iPhone abonnement kaart in dit toestel te doen.

Ik heb nu een Iphone 3G, met het abonnement van T-mobile i-150 heet hij volgens mij. Ik ben erg benieuwd of dit ook mogelijk is in een HTC hero, indien mogelijk wil een switch maken tussen iPhone en HTC hero, en als ik het weer zat ben, terug naar de iPhone.

Ben benieuwd naar jullie reacties/ervaringen.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 17:24

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zolang je HTC Hero simlock vrij is of een simlock van t-mobile heeft moet dit prima kunnen lijkt me.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Voor zover ik weet wel. Mijn broer heeft bijvoorbeeld zijn Samsung S8300 in gebruik op het abbo. (ook I150).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Wiethoofd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:46:
Zolang je HTC Hero simlock vrij is of een simlock van t-mobile heeft moet dit prima kunnen lijkt me.
Ik heb hem nog niet gekocht, maar dat wordt dan inderdaad een simlockvrije.. wil hem gewoon in de winkel kopen, niet van marktplaats ofzo.
Reb87 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:46:
Voor zover ik weet wel. Mijn broer heeft bijvoorbeeld zijn Samsung S8300 in gebruik op het abbo. (ook I150).
Ja dat had ik ook gehoord, maar ik denk dan ook aan de extra kosten; bij iphone abonnement heb je dus onbeperkt (uhu) internet.. in principe zou dat dus ook op de HTC hero kunnen.. inclusief alle diensten.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Chrones schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:48:
[...]
Ja dat had ik ook gehoord, maar ik denk dan ook aan de extra kosten; bij iphone abonnement heb je dus onbeperkt (uhu) internet.. in principe zou dat dus ook op de HTC hero kunnen.. inclusief alle diensten.
Een iphone maakt gebruik van een gewoon web 'n walk pakketje, dus dat is geen enkel probleem. Let alleen wel op, dat MMS niet in je bundel zit (bij een iphone abbo), dus dat kost je extra. Het hele internet/extra kosten verhaal bij het gebruik van een ander toestel gaat volgens mij alleen op bij een Blackberry abbo.

[ Voor 10% gewijzigd door Reb87 op 28-08-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is wel erg basic. Als je je even ingelezen had over wat een simlock inhoudt, en wat een simkaart doet, had je dit makkelijk kunnen weten. Omdat we niet steeds het wiel opnieuw uit hoeven vinden gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.