Toon posts:

Bestanden op NAS server te benaderen via USB poort?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een Lacie 1TB Netwerk hardeschrijf (Niel Poulton model) hangen op mijn netwerk. Vervolgens wil ik dat mijn WD HD media speler de files gaat ophalen en afspelen via de USB poort van de Lacie hardeschrijf.

Kan dat? Of is de USB poort op de Lacie alleen bedoeld om een extern (USB) hardeschrijf er aan te hangen.

Als dit niet gaat zijn er andere 1TB+ hardeschrijven die dit wel toelaat?

Bedankt alvast.

Stuart

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-02 17:10
euh is dit niet het onnodig ingewikkeld maken, als je lacie aan het netwerk hangt, laat dan de wd hd media speler de bestanden erop via het netwerk benaderen? (of kan de wd hd media speler dat niet, ben niet mee in de specs van al die mediatoestelletjes)

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12-2025

DJ-Visto

Aye aye, sir!

ItsValium schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:20:
euh is dit niet het onnodig ingewikkeld maken, als je lacie aan het netwerk hangt, laat dan de wd hd media speler de bestanden erop via het netwerk benaderen? (of kan de wd hd media speler dat niet, ben niet mee in de specs van al die mediatoestelletjes)
Om alvast antwoord te geven voor de TS nee dat kan met WD HD media speler niet, daarvoor is de vraag er, ik weet het niet, je kan het proberen (of heb je het apparaat nog niet?)

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-02 17:10
Thx voor het antwoord, tja dan zie ik ook maar 1 mogelijkheid en dat is het proberen, ik betwijfel wel of het kan,maar je weet maar nooit.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

Nee, ik heb de LACIE apparaat nog niet. De WD TV heb ik wel maar ik moet dan mijn huidige schrijf ieder keer los koppelen een aansluiten op mijn PC om data over te pompen. En daar wil ik van af.

De WD TV krijgt zijn data via USB and niet LAN. Ik wil niet EUR 130,- uitgeven om te proberen eigenlijk.

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12-2025

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:49:
Bedankt voor de reacties.

Nee, ik heb de LACIE apparaat nog niet. De WD TV heb ik wel maar ik moet dan mijn huidige schrijf ieder keer los koppelen een aansluiten op mijn PC om data over te pompen. En daar wil ik van af.

De WD TV krijgt zijn data via USB and niet LAN. Ik wil niet EUR 130,- uitgeven om te proberen eigenlijk.
Kan je hem niet terug brengen als je niet te vreden hebt of je zegt gewoon 'Deed niet precies wat ik wilde' vaak krijg je geld dan ook nog terug :+
Pagina: 1