Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb hier een vaag iets.
Word me aangeboden door een kennis van me, en ik heb er weinig verstand van. Hij wil er een bepaald bedrag voor hebben, en ik wil weten of dat het waard is.
Het is een GSM, met van alles er op en er aan. Merk? Merkloos! Zal waarschijnlijk een chinese kloon zijn? Maar waarvan?
Op de zwarte doos staat alleen: GSM, en verder helemaal niets! (echt heel vaag).
Zie foto’s… niet echt duidelijk, is met een webcam gemaakt. En ook in spiegelbeeld, weet niet waarom?

Naar eigen zeggen heeft die kennis ze zelf geïmporteerd.
Toestel ziet er echt heel mooi uit, en er staat op: D. Bluetooth. En Quickshare. (maar als ik zoek op quickshare krijg ik alleen ericsons die hier niet op lijken). Ook staat er op: 2GSM.
Op de zijkant staat: Media Player en imobile. En heel klein: high speed USB.
Andere zijkant: Multi-coloured Mobile.
Op de voorkant: Camera, Media Phone, coloured mobile, op de lens staat Digitale camera en Multimedia Phone.
Op de voorkant staat ook een paar letters wat lijkt op VAIO. Als ik het goed lees. En verder een kleine logo met: 9.0 m digitale camera, en heeel klein, CE, Photo viewer, en USB flash disk.
Foto’s:
http://cameroid.com/i/11PR2-A1
http://cameroid.com/i/11PQZ-A1
http://cameroid.com/i/11PQU-A1

Op de batterij staat:
Rechargeble Polymer battery, model T800+ en nog wat algemene blabla.
Zo te zien zitten er 2 flashkaartjes in. Een pennetje zit er in, en een uitschuifbare antenne voor televisieontvangst.
Ik moet hem op Ebay gaan zetten, maar voordat ik dat doe, heeft iemand hier iets meer info over? Alles is welkom!
Bij voorbaat dank ;-)

Verwijderd

Topicstarter
gewoon gezocht op de batterij model.. tuurlijk.. had ik zelf niet eens aan gedacht }:O

het is dus een Sony?
een echte? of namaak? want staat nergens Sony op?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 14:50 ]

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik zit een beetje te googlen en het lijkt erop alsof het een "VAIO" of "VAIC" is, en niet een sony. Op geen enkele sony site vind ik er iets over terug.

Op Youtube zijn wel een aantal filmpjes, in het spaans, en ik vind allemaal spaanse / braziliaanse sites die de VAIC t800+ verkopen voor bedragen van (omgerekend) 135 tot 195 euro.

Zie bv. hier:http://comprar.todaoferta...-cam-flashzoom-STWG3AVDO3

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Chinees namaakding ja, moet je niet al te veel van verwachten :P Zit bijvoorbeeld al geen html browser op, alleen wap. Geen UMTS/HSDPA dus beperkt tot GPRS in nederland. De camera zal ook wel een leuk geinterpoleerd plaatje opleveren (simpele 1mpix webcam chip ofzo die ze in de software oprekken naar 5mpix).

Verwijderd

Topicstarter
denk dat je gelijk hebt, geen vaio, maar een vaic!
die letters lijken als 2 druppels water als het vaio logo van Sony, exact dezelfde lettertype! Alleen de laatste o is geen o, maar een c.. Dus echt een chinees trukje om je om de tuin te leiden..

dus.. een goedkope VAIC.

hij moest er 200 voor hebben.. nou.. ik heb de prijzen al gezien, dus dat gaat niet door ;-)

(zag hem in de VS al voor 116 dollar, dus omgerekend 80 euro!)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 15:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:11:
Chinees namaakding ja, moet je niet al te veel van verwachten :P Zit bijvoorbeeld al geen html browser op, alleen wap. Geen UMTS/HSDPA dus beperkt tot GPRS in nederland. De camera zal ook wel een leuk geinterpoleerd plaatje opleveren (simpele 1mpix webcam chip ofzo die ze in de software oprekken naar 5mpix).
9 megapix, staat er zelfs op de chassis ;-)

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 09:28

Pogostokje

* twiet *

Zou er niet aan beginnen inderdaad. Da chinese namaakspul is van de laagste kwaliteit. En persoonlijk wil ik geen handel supporten die duidelijk bedoelt is om anderen om de tuin te leiden door te laten lijken alsof het een "groot" ander merk betreft.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is een GSM
Dus hoort ie in ieder geval in GSMs thuis :Y)

PMD → GSM

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:49

DataGhost

iPL dev

Het ding heeft ook 2 slots voor SIM-kaarten, doet me erg denken aan een andere chinese kloon: http://www.youtube.com/watch?v=B2tVE7qRLwk. Verwacht er niet veel meer van dan dat ding, hoe weinig je er ook voor betaalt.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Ik mag toch hopen dat het om een hele vage kennis gaat :)

Verwijderd

Straf dat die kennis je zo in de zak wilt laten zetten :o

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:11:
Straf dat die kennis je zo in de zak wilt laten zetten :o
nouja... hij zegt dat hij ze zelf voor 190 euro importeerd... dus.. OF hij is zelf belazerd... OF het is vanaf nu een EX vage kennis...

Maar toch.. maar dat geld zitten er toch best hele leuke features op, die je verder echt nergens kan vinden voor dat geld ;-)

Toch een indrukwekkend filmpje..
http://www.youtube.com/watch?v=5jDpZb76H3c

Maar het is wel errug kitch.. ja. Ik hou er ook niet van dat ze proberen mee te liften op het bekende vaio merk.

Ik hoop wel dat ik er nog onderuit kom, want in principe heb ik al gezegd dat ik hem neem,, ze komen morgen het geld halen :X
hm.. iemand die een bod wilt doen? ;-)
zitten 2 accu's bij! :*)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 16:23 ]

• PhWolf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-11 18:10
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:19:
[...]
Ik hoop wel dat ik er nog onderuit kom, want in principe heb ik al gezegd dat ik hem neem,, ze komen morgen het geld halen :X
hm.. iemand die een bod wilt doen? ;-)
zitten 2 accu's bij! :*)
Als ik jou was zou ik die lui gewoon de vinger geven. Aan alles wat je hebt gepost lijkt het alsof ze je willens en wetens deze Chinese rommel willen aansmeren tegen een veel te hoge prijs. Voor 200 euro haal je tegenwoordig bijna een hele aardige smartphone die veel meer veel beter kan.
Hoe zit het trouwens met de garantie? Ik neem aan dat deze meuk rechtstreeks geïmporteerd wordt, dus voor garantie zul je wel direct naar de fabrikant moeten, aangenomen dat ze je niet gewoon negeren of uitlachen.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
PhWolf schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:10:
[...]

Als ik jou was zou ik die lui gewoon de vinger geven. Aan alles wat je hebt gepost lijkt het alsof ze je willens en wetens deze Chinese rommel willen aansmeren tegen een veel te hoge prijs. Voor 200 euro haal je tegenwoordig bijna een hele aardige smartphone die veel meer veel beter kan.
Hoe zit het trouwens met de garantie? Ik neem aan dat deze meuk rechtstreeks geïmporteerd wordt, dus voor garantie zul je wel direct naar de fabrikant moeten, aangenomen dat ze je niet gewoon negeren of uitlachen.
Precies. En als 1 vinger niet genoeg is, gewoon twee (middel)vingers. Zonde van je geld.
Dat je het zelfs nog overweegt 7(8)7
Pagina: 1