de eerste en de laatste zijn serieus cool door de reflectie (met name de laatste, je ziet als het ware waar hij naar aan het kijken is).
Ik weet nu niet of ik ruzie heb met mijn scherm, maar ze doen me wel allemaal een tikkeltje donker aan. Beachvolleybal associeer ik met zonnig en fleurig, hetgeen hier nu een beetje mist (kan ook aan het weer hebben gelegen).
1. leuke foto, reflectie in de bril is erg goed, zou hem alleen wat meer naar rechts hebben geplaatst.
2.actie zit er lekker in, al had ik wederom het onderwerp liever wat meer naar rechts gezien. Je ziet aan de rechterkant nu btw een stukje van het afzetlint nogal prominent in beeld, ervaar ik als afleiding.
3.iets te krap naar mijn zin, was beter geweest als je de hoofden van de mannen in het geel mee erop had
4.vind hem net wat te vroeg getimed. Conform je titel is de block belangrijk, maar de persoon die blockt is niet echt lekker op de foto nu en het blockmoment is er nog net niet
5.wat ruimer had gemogen, maar de reflectie en de expressie zijn top !
Wat ik wel mis zijn wat ruimere shots en frontale shots als iemand een duik maakt (al weet ik niet wat de omstandigheden waren en hoeveel bewegingsvrijheid je had natuurlijk
).
Ik weet nu niet of ik ruzie heb met mijn scherm, maar ze doen me wel allemaal een tikkeltje donker aan. Beachvolleybal associeer ik met zonnig en fleurig, hetgeen hier nu een beetje mist (kan ook aan het weer hebben gelegen).
1. leuke foto, reflectie in de bril is erg goed, zou hem alleen wat meer naar rechts hebben geplaatst.
2.actie zit er lekker in, al had ik wederom het onderwerp liever wat meer naar rechts gezien. Je ziet aan de rechterkant nu btw een stukje van het afzetlint nogal prominent in beeld, ervaar ik als afleiding.
3.iets te krap naar mijn zin, was beter geweest als je de hoofden van de mannen in het geel mee erop had
4.vind hem net wat te vroeg getimed. Conform je titel is de block belangrijk, maar de persoon die blockt is niet echt lekker op de foto nu en het blockmoment is er nog net niet
5.wat ruimer had gemogen, maar de reflectie en de expressie zijn top !
Wat ik wel mis zijn wat ruimere shots en frontale shots als iemand een duik maakt (al weet ik niet wat de omstandigheden waren en hoeveel bewegingsvrijheid je had natuurlijk
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Verwijderd
Even in het algemeen zonder iedere foto te beoordelen.
Het is gewoon te zien dat je ondanks het weinige commentaar op je vorige serie er wel iets mee hebt gedaan.
In deze serie zit gewoon veel meer actie en is afwisselender.
Actie, gezichtsuitdrukking en binding met je onderwerp zit hier duidelijk in.
Jammer dat je het vrouwtje net buiten je kadering hebt op foto 4.
Het is gewoon te zien dat je ondanks het weinige commentaar op je vorige serie er wel iets mee hebt gedaan.
In deze serie zit gewoon veel meer actie en is afwisselender.
Actie, gezichtsuitdrukking en binding met je onderwerp zit hier duidelijk in.
Jammer dat je het vrouwtje net buiten je kadering hebt op foto 4.
Ik vind het ook een grote sprong voorwaarts! Leuke afwisseling nu erin:) Complimenten
super dankje jongens.ik heb zeker geprobeert wat te doen met de reacties vorige keer! Verder denk ik dat IK ruzie heb met mijn scherm. ze zijn net iets te donker. hier moet ik nog even wat mee doen.