Na vele uren (lees dagen) aan het rommelen in de brakke GUI van mijn Online Speedtouch 706 kom ik er nog steeds niet uit.
Ik heb echt al heel het internet afgezocht naar vergelijkbare zaken, maar die konden mij niet helpen.
Het probleem is als volgt:
Als ik een enkele port forward aanmaak van poort 28960 (gameserver) met als protocol ANY (dus tcp+udp) en ik check de poort met PFPortChecker (software tool) dan geeft hij de TCP poort als open, maar de UDP poort dicht!
Het vreemde is nu dat als ik een range port forwards aanmaak dus:
1 - 28999 TCP&UDP dan zijn ook echt al deze poorten open, zowel TCP als UDP.

Nu begrijpen jullie dat ik niet al deze poorten open wil laten, dus ik vraag jullie hoe is dit mogelijk en waarom lukt een/meerdere losse portforwards niet?
Overigens heb ik ook geprobeerd om de range te verkleinen dus:
20500 - 28999 TCP&UDP maar dan is poort UDP 28960 nog steeds dicht!
Hellup aub
(ik zal proberen wat plaatsjes te uploaden naar deze post)
Ik heb echt al heel het internet afgezocht naar vergelijkbare zaken, maar die konden mij niet helpen.
Het probleem is als volgt:
Als ik een enkele port forward aanmaak van poort 28960 (gameserver) met als protocol ANY (dus tcp+udp) en ik check de poort met PFPortChecker (software tool) dan geeft hij de TCP poort als open, maar de UDP poort dicht!
Het vreemde is nu dat als ik een range port forwards aanmaak dus:
1 - 28999 TCP&UDP dan zijn ook echt al deze poorten open, zowel TCP als UDP.

Nu begrijpen jullie dat ik niet al deze poorten open wil laten, dus ik vraag jullie hoe is dit mogelijk en waarom lukt een/meerdere losse portforwards niet?
Overigens heb ik ook geprobeerd om de range te verkleinen dus:
20500 - 28999 TCP&UDP maar dan is poort UDP 28960 nog steeds dicht!
Hellup aub
(ik zal proberen wat plaatsjes te uploaden naar deze post)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 10:25 ]