Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:36
Omdat wij thuis cd's afspelen in de home cinemaset lopen wij tegen de ergernis aan dat de bekende shuffle-knop die voorheen op cd-spelers zat zo'n beetje is verdwenen.
Daarop kwamen wij met het idee om een leuk mp3/4 spelertje te kopen met aardig wat geheugen en die op een luidsprekersysteem aan te sluiten.

Echter komen wij tot de conclusie, dat er eigenlijk op dit moment alleen maar luispreker-systemen voor iPods te vinden zijn. Leuk bose-setje kost 200, iPod classic kost 200, ben je dus 400 euro kwijt voor wat huiskamermuziek. Zit ik nou zo verkeerd te zoeken in de winkels/op internet dat er bijv. geen luisprekersets te vinden zijn voor m'n creative Zen? Ik wil geen set op batterijen, maar gewoon met stekker in het stopcontact, wat ook gelijk als dockingstation gebruikt kan worden. Maar nogmaals, ik kom dan alleen maar iPods tegen...

Iemand een suggestie?

Life is what happens while you're busy making other plans

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-11 21:33
Ik weet niet hoe goed je homecinema is en wat je eisen precies zijn, maar je zou natuurlijk een simpel hoofdtelefoonstekker-->tulp-kabeltje kunnen kopen. Zo kan je elke mp3-speler op je homecinema aansluiten. Als je het een lelijke oplossing vindt, ga je op zoek naar een dock (á la Apple Dock, maar Creative zal ze ook wel in huis hebben).

Of wil je echt een los systeem?

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:36
Het liefst zie ik dus een los systeem. Dat Creative ook wel zulke docks zou hebben, valt dus echt tegen... voor de X-Fi ben ik ooit eens iets tegengekomen, maar dat was eigenlijk meer een "op-reis"setje op batterijen...
Creative heeft wel een iPod dockingstation notabene, maar vergeet zijn eigen spelers voor een groot deel.
Ook als ik in de Mediamarkt rondloop zie ik 15 verschillende sets, alleen allemaal voor de iPod.

Edit:
Zoiets dus, maar dan voor andere spelers...
SoundDock® Original digital music system

[ Voor 20% gewijzigd door frumper op 28-08-2009 09:04 ]

Life is what happens while you're busy making other plans