Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Topictitel is meteen de vraag... zijn er portable dvd spelers die werken op AA batterijen in plaats van accu's ?
Ik kan tot zover vrij weinig vinden.

Liefst een 10inch scherm ook.

En misschien weet iemand een andere/betere oplossing om 10 uur accu te hebben voor het kijken van films tijdens lange vluchten/reizen?

Bij voorbaat dank.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou kunnen kijken naar een nettop met een lange batterijduur, een Asus EEE PC 1000HE haalt bijna de 10 uur, ook een 1005HA-H zou rond de 10 uur halen en een 1101HA zelfs 11. En omdat er losse accu's te koop zijn voor deze EEE PC's kan je dus de accu omwisselen en verder kijken.

Let wel dat deze nettops geen dvd-drive hebben, dan zit je - in het geval van een Asus EEE PC - 'vast' aan een 1004DN. En ook zal alleen in het geval van de 1005 en 1101 full HD afspeelbaar zijn maar of je dat wilt op een scherm van 768 of 600px hoog betwijfel ik.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

10 uur kijken op batterijen gaat niet lukken. Wat wiethoofd al zegt, kijken voor een netbook. Als je daar gelijk een SSD schijf in zet en je films daar naar over zet bespaard dat weer accutijd. Thuis kun je gewoon dan de films rippen en op stroom er op zetten :)