Toon posts:

Help .........Logomanager

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik een logo zonder "Demo". Ik heb alles geprobeerd maar het lukt me niet.
Met een oudere versie lukte dat wel.
Wie heeft er tips of trucs?Alvast bedankt.

Verwijderd

welke versie heb je ?

Verwijderd

Topicstarter
versie 1.1.81

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:17
koop de originele versie B-)

of zoek een crack..

I want to live forever, so far.. so good.

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 22:09

Canon23

>>MY<< world

Birtanem als je een crackie ofzo gevonden hebt laat het me dan ff weten via icq, want ik zit met hetzelfde probleem >:)

het woord demo door het GoT logo staat niet mooi :(

dus wees aub zo aardig

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Warbringer
  • Laatst online: 14:17
nee

ps. mag dit eigenlijk? anders maak er maar diny.com van..

nee mag niet, weet je best.

I want to live forever, so far.. so good.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 02 maart 2001 21:01 schreef Warbringer het volgende:
*kuch* *kuch* Tweakers.Net *kuch* *kuch*

ps. mag dit eigenlijk? anders maak er maar diny.com van..
Je komt hier al zo lang, je zou inmiddels toch wel moeten weten wat er hier wel en niet mag. Wil er wel diny.com van maken maar dat kan ik niet, zou jij het voor me willen doen?
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez en cracks worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit.
Daar zijn wij net zo blij mee als de meeste automobilisten met flitspalen.
Laat dat dus!!!
Er zijn zat sites op het Internet (er zijn naar schatting 2 miljard websites, lijkt me sterk dat je tussen die overige 1.999.999.999 sites niks van je gading vindt) waar je naar hartelust de meest illegale shit kunt halen die er te krijgen is.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

ik heb er 1 van een aardige andere tweaker,
als je hem wilt weet je me te vinden.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 19:51
Dat programma kost een paar tientjes en je hebt updates for live. Dus waarom nou weer een crack zoeken en klagen dat het niet werkt. Ik heb logomanager al heel lang en ik vind het het geld meer dan waard. Ook gezien elke versie er op vooruitgaat qua mogelijkheden. Het geld dubbel en dwars waard.

Fakir

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Fakir je weet hoe wij(lees: de meeste) nederlanders zijn, we willen alles maar betalen ho maar en helaas zo ben ik ook.

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:40

BS

Voor een goed programma wil ik bst betalen maar voor logomanager vergeet ik dat steeds en gaat dus zoeken naar een crack.

Weet iemand of er een nederlands bedrijf is waar ik kan reggen of dat via de logomanager site moet.

• pven
  • Niet online
Op zaterdag 03 maart 2001 08:20 schreef BS het volgende:
Voor een goed programma wil ik bst betalen maar voor logomanager vergeet ik dat steeds en gaat dus zoeken naar een crack.

Weet iemand of er een nederlands bedrijf is waar ik kan reggen of dat via de logomanager site moet.
Bestel het gewoon met je CreditCard op http://www.logomanager.co.uk
Kost maar een paar Euro. Ik persoonlijk vind dat iedereen die internet kan betalen, ook best een paar knaken voor goede shareware mag betalen. |:(

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:40

BS

Heb inmiddels een creditcard en meteen Logomanager besteld.

Een enorm genot om niet meer te hoeven kloten om het woord demo uit het scherm te krijgen.
En dit werkt ook voor alle toekomstige versies :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
omhoog geschopt, volkomen nutteloos

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.