Ben niet echt bekend met dit forum maar hoop dat ik hem in de goeie topic heb geplaats.
Mijn probleem: Ik heb mijn PS3 aangesloten via de HDMI kabel op mijn tv, en het geluid loopt via de optische kabel naar mijn dolby setje.
Het beeld is perfect, alleen ondervind ik met het geluid een aantal probleemen.
M'n set pakt het geluid wel maar niet bij elk spel of blu-ray film.
Voorbeeld: COD4 word het geluid perfect doorgegeven, maar stop ik Battlefield Bad Companie er in krijg ik alleen in het hoofdmenu hievan wel geluid maar zodra een spel start hoor ik niks meer.
Het zelfde geld vvor een aantal Blu-ray films, (bv bij Ice Age geen geluid en bij The Darknight wel)
Doe ik iets fout qua instellingen of spoort mijn PS3 gewoon niet?
Ben al bij verschillende game winkels geweest maar niemand schijnt het te weten.
Heb ook de nieuwste Firm ware er opstaan dus dat kan het ook niet zijn.
Kan iemand mij hier mee helpen, of moet ik nog wat andere info geven?
Alvast bedankt voor de reacties.
Mijn probleem: Ik heb mijn PS3 aangesloten via de HDMI kabel op mijn tv, en het geluid loopt via de optische kabel naar mijn dolby setje.
Het beeld is perfect, alleen ondervind ik met het geluid een aantal probleemen.
M'n set pakt het geluid wel maar niet bij elk spel of blu-ray film.
Voorbeeld: COD4 word het geluid perfect doorgegeven, maar stop ik Battlefield Bad Companie er in krijg ik alleen in het hoofdmenu hievan wel geluid maar zodra een spel start hoor ik niks meer.
Het zelfde geld vvor een aantal Blu-ray films, (bv bij Ice Age geen geluid en bij The Darknight wel)
Doe ik iets fout qua instellingen of spoort mijn PS3 gewoon niet?
Ben al bij verschillende game winkels geweest maar niemand schijnt het te weten.
Heb ook de nieuwste Firm ware er opstaan dus dat kan het ook niet zijn.
Kan iemand mij hier mee helpen, of moet ik nog wat andere info geven?
Alvast bedankt voor de reacties.