Toon posts:

A7V rev.1.02 met unlocked TB1000 jumperfree??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje: Is mijn A7V rev.1.02 met bios 1002 (a7V133) jumperfree te gebruiken, zodat ik via het bios multiplier en fsb kan instellen?

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

tuurlijk...ennuh don't forget to RTFM

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Wel fsb, geen multiplier.

Verwijderd

PROBEREN !

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

NEEEEEEEEEEEEE!

Je wilt een A7V133 bios op een A7V standaard installen ??????

NIET DOEN! Dat is een heel ander type bord en chipset en zal niet meer werken !!!

BTW, sorry als ik het verkeerd begrepen heb :)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

1) Je hebt het helemaal verkeerd begrepen
2) Je lult uit je nek met dat ie de chipset verneukt want de 1003a draait perfect op me Asus A7v...is juist beter dan 1006 ofzo...

Ennuh je ken als je hem op Jumperfree hebt staat alleen de FSB omhoog gooien...
(heb ik ook, zie sig)

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ie unlocked is, hoe weet ie dan wat de multiplier moet zijn? Is het niet zo dat je bij een unlocked tb altijd de jumpers moet gebruiken? Bv nu heb ik mijn tb 1000 ingesteld op 103 * 11,5. Als ik hem op jumperfree zet, weet ie toch niet wat de multiplier moet zijn? Ik vraag dit omdat de jumpers toch een beperkt aantal fsb instellingen hebben, 104 kan bv al niet. Wil ik mijn tb tot het uiterste tweaken dan is dit mijn eerste optie.

Verwijderd

Topicstarter
Dat was het dan weer? Alleen fsb mogelijk met het nieuwe 1002 a7v(133)bios. Nou dat was al zo dus dat maakt dan geen donder uit.
Waarom nou geen bios warbij je gewoon in het bios multiplier en fsb kan instellen. Heb wel eens geluiden gehoord dat dat kon met het nieuwe bios. Waarschijnlijk ben ik de enige die dat gehoord heb. Wishfull thinkin'I guess...

• MegaJurk
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Misschien is je probleem wel dat je teveel denkt beste BoZ....LOL. Gewoon aan mij geven die A7V, dan koop jij effe een nieuwe.

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 21:50 schreef BoZ het volgende:
Dat was het dan weer? Alleen fsb mogelijk met het nieuwe 1002 a7v(133)bios. Nou dat was al zo dus dat maakt dan geen donder uit.
Waarom nou geen bios warbij je gewoon in het bios multiplier en fsb kan instellen. Heb wel eens geluiden gehoord dat dat kon met het nieuwe bios. Waarschijnlijk ben ik de enige die dat gehoord heb. Wishfull thinkin'I guess...
Je bent niet de enige die dat gehoord heeft. Ikke ook. Je kan idd met de nieuwe biossen de multiplier instellen via de bios. Maar dat kan ALLEEN met een moederbord revisie NA 1.04. En aangezien jij 1.02 hebt, moet je het met de jumpers doen. Als het je niet bevalt verkoop het en koop een nieuwe (A7V133 of zo).

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op vrijdag 02 maart 2001 17:33 schreef Windhoosje het volgende:
1) Je hebt het helemaal verkeerd begrepen
2) Je lult uit je nek met dat ie de chipset verneukt want de 1003a draait perfect op me Asus A7v...is juist beter dan 1006 ofzo...

Ennuh je ken als je hem op Jumperfree hebt staat alleen de FSB omhoog gooien...
(heb ik ook, zie sig)
Ik heb ten eerste NIET gezegt dat ie de chipset VERNEUKT ! en ten tweede heb ik me dus vergist en 'lul' NIET uit m'n nek. Komt mij aardig offence over of is dat standaard vocabulaire van jou !?

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Op vrijdag 02 maart 2001 22:38 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

Ik heb ten eerste NIET gezegt dat ie de chipset VERNEUKT ! en ten tweede heb ik me dus vergist en 'lul' NIET uit m'n nek. Komt mij aardig offence over of is dat standaard vocabulaire van jou !?
nee sorry had niet dat woord moeten gebruiken...Maar je zei dat de chipset het niet meer zal doen...en dat is niet waar...maar zoals je al zei, je had je dus vergist.
Maar oke...was niet offencive bedoeld...

mijn excusus!!!

Verwijderd

Topicstarter
Whehehehe...dit bordje doe ik niet weg. Loopt rete stabiel, dat hoor je wel eens anders. Alleen is 1185 niet genoeg voor een tb1000, 1200 moet kunnen, denk ik. Genoeg nu anders wordt het crosspost. Bedankt voor de info trouwens! }:0
Pagina: 1