Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

grid executable werkt niet meer !

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

• dennieboy96
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-11-2023
hallo, grid executable werkt niet meer.
als ik speel ga ik racen en dan als ik race haal, dan doe ik continu en dan krijg ik die fout !
ik heb van alles geprobeerd resolutie veranderd, als administartor uitvoeren, patch 1.1 geprobeerd 1.2 geprobeerd andere nocd crack tot nu geen suces :( weet iemand wat ik kan doen?

volgens die site canirunit kan ik het alles pass, maar bij videokaart net 1 streep erover.

mijn specs zijn :
amd athlon x2 6000+
2x kingston 2gb 800mhz
asus eah3650 512mb met zon blok gekoelt..

Verwijderd

dennieboy96 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:14:
hallo, grid executable werkt niet meer.
als ik speel ga ik racen en dan als ik race haal, dan doe ik continu en dan krijg ik die fout !
Ten eerste ben je zeer onduidelijk over wat er nu precies misgaat.
Ten tweede lijkt mij dat dat soort "dingen" niet besproken mogen worden hier.
(correct me if i am wrong)

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 22:03
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:32:
Ten tweede lijkt mij dat dat soort "dingen" niet besproken mogen worden hier.
(correct me if i am wrong)
Klopt. En voor de TS: koop het spel.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:01

watercoolertje

Untertitel

Sorry? Maar ondanks dat het klinkt alsof het spel illegaal gebruikt wordt hoeft dat zeker niet te zijn. Iig als ik een spel koop gooi ik er standaard een NO-CD patch overheen... Waarom? Nou omdat ik zo veel spellen heb (en nee niet allemaal gekocht) dat ik te vaak van cd moetwisselen. Maargoed dit is natuurlijk wel een uitzondering ik wou ook alleen maar zeggen da thet niet per defenitie een 'niet gekocht' spel is :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• dennieboy96
ik heb het spel legaal ;) maar ik wil no cd crack omdat dat fijner is hoef ik de cd neit steeds te pakken.
nou als ik speel dan krijg is soms na 1of 2 minuutjes de fout en als het niet tijdens race de fout krijgt met grid exutable dan krijg ik het na de race :S

Verwijderd

En als je niet een gepatchde exe gebruikt maar gewoon die wordt geinstalleerd door Grid?

• dennieboy96
jhap dan geeft hij de fout ook nog.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Screenshot? Zeer vaag allemaal.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
dennieboy96 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:14:
andere nocd crack tot nu geen suces :( weet iemand wat ik kan doen?
GoT is er niet voor hulp bij je warez. Koop de game gewoon en bespaar jezelf een hoop moeite en ergernissen ;)

Of je het spel wel of niet legaal hebt maakt eigenlijk weinig uit. No-cd is no-cd, en daar verlenen ook wij geen support bij :)

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 28-08-2009 20:44 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.