Toon posts:

Noodzakelijke Drivers Studio 1555

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views

Verwijderd

Topicstarter
Hello, Heb vandaag men studio 1555 notebook ontvangen. Nu zou ik graag een clean install willen doen en vroeg mij af welke drivers noodzakelijk zijn voor de notebook.

Waarom ik dit topic aanmaak is omdat een vriend van mij die een Acer Aspire heeft en toevallig ook Windows Vista 64bit SP2 heeft, me heeft verteld dat Windows Vista 64bit SP2 bepaalde apparaten herkent zonder ook maar een driver voor te installeren.

Zo heb je zie link een lijst vol met drivers voor onder andere Toepassingen, systeemrprogramma's etc die je eigenlijk niet nodig hebt naar mijn weten.

http://support.euro.dell....=WLH&osl=du&catid=&impid=

Zou iemand met hetzelfde systeem mij kunnen zeggen welke noodzakelijke drivers hij heeft geïnstalleerd. Want Dell beweert ook dat firmware voor je CD/DVD noodzakelijk/aanbevolen is.

Thx

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine.

Sowieso is het zo dat je gewoon alle apparaten werkend moet hebben in je apparaatbeheer. Als dat goed zit werkt het allemaal wel. Wel kunnen nieuwere drivers meer performance bieden. Een nieuwe firmware voor je CD/DVD-speler is iig niet nodig. Vaak moet je wat ACPI drivers en videodrivers nodig. Ondangs dat geluid vaak werkt kun je ook daar het beste nog een update voor zoeken.

Maar verder: Gewoon doen en kijk wat je mist. Dat installeren en klaar is kees. Software van Dell (dus geen drivers) is nooit nodig, maar bepaalde dingen zoals het aansturen van je teotsenbord kan wel handig zijn. Dus gewoon installeren als het in jou ogen toegevoegde waarde heeft. Je kan het er zo weer afgooien.

Dit topic sluit ik verder.

Dit topic is gesloten.