[Samsung 2494HM] Geen beeld, geen led

Pagina: 1
Acties:

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:28
2 weken geleden heb ik mijn schermpje bij samsung aangemeld met de volgende symptomen:
- De power led gaat 0.5 seconden aan bij het omzetten van het power schakelaartje op de achterkant
- On off button geeft geen reactie (tiptoets.. kan tippen/duwen er gebeurd niks)
- Geen beeld via vga of dvi
- Ander powersnoer en stopcontact, zelfde issue
- Geen reactie OSD buttons

Ik mocht hem opsturen.
Vandaag is ie weer terug, en ik heb precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven.

Ik heb het scherm maar eens aangesloten op de vga van mijn laptop, en die ziet het scherm wel. Ik kan clone/extended desktop inschakelen. Echter krijg ik totaal geen beeld, power led is en blijft uit (op het .5 sec bij omzetten power schakelaar na dan).

Ding hangt aan een ATi4850 van Sapphire via DVI.
Tijdens de reparatie hing mijn reserve 17 inch TFT aan de DVI poort via een convertertje naar vga. De Videokaart lijkt dus in orde, ook omdat de monitor het ook niet doet op vga aan de laptop en de reserve monitor wel.

Toen ik hem nieuw kocht haalde ik hem uit de doos, stekker erin, dvi in de pc en gaan..
Ik snap het niet. Doe ik hier iets fout, of is de reparatie FAIL? Any clues?

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• ZouZou Dude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:33
Zelf heb 'k dit ook al meegemaakt met hetzelfde type scherm. Ook "gerepareerd" teruggekregen, maar bleek nog steeds niet te werken. Ik heb de mijne gewoon teruggestuurd naar Samsung nadat 'k gebeld had naar hun. Daarna teruggekregen en toen was alles in orde (behalve de beschadigde poot, die kreeg 'k er bij... :( ).

Dus ik raad je gewoon aan om naar Samsung te bellen, dan wordt het scherm opgehaald.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:28
Ok, net naar Samsung gebeld en hij wordt zometeen weer opgehaald. Ik heb ze een uitgebreide foutmelding op laten schrijven. Nu hopen dat comserve daar wat mee doet..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.