• tiburcillo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-01 08:35
Hello,

Vandaag heb ik een nieuwe Samsung LED TV aangeschaft, waarmee op het eerste zicht alles perfect lijkt.
Na wat met de TV gewerkt te hebben heb ik echter een donkerdere plek ontdekt midden bovenaan het scherm. Vanaf er een licht beeld is, kan je een storend kleurverschil waarnemen. Ik heb met m'n fototoestel enkele foto's genomen van het testbeeld dat je via het menu kan weergeven:
Afbeeldingslocatie: http://foto.strat3go.com/donkereplek1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://foto.strat3go.com/donkereplek2.jpg

Ik ga ervan uit dat dit abnormaal is, maar ik hoop dat het nog via settings te corrigeren. Of zal ik de supportdienst moeten bellen? :/
Wat denken jullie?

Hi-res foto's hier.

• strikepro
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-01-2023
lijkt mij een geval voor de supportdienst, dit ga je niet met settings weg krijgen...

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:44
Ik denk toch echt dat er wat achtergrondverlichtings-LED's niet meewerken als ik dit beeld zo zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Als je m in een winkel heb gekocht ga dan eerst naar de winkel. Dit is een DOA (dead on arrival) en wat je niet wilt is dat die gerepareerd gaat worden.

Je moet gewoon een omruiling krijgen voor een nieuw toestel.

Normaal gaat de garantie via Samsung NL, maar niet bij zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiburcillo
Hé verdorie, er kan toch echt niets van de eerste keer werken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopata
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Het gaat er nu om waar je hem gekocht hebt en hoe. Repareren zou toch geen optie moeten zijn, DOA zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-05 21:49
tiburcillo schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:44:
Hé verdorie, er kan toch echt niets van de eerste keer werken. :(
Ja dat is tegenwoordig met zoveel dingen zo. Ik heb twee jaar geleden een nieuw huis gekocht en dan breekt een periode aan waar je heel veel nieuwe dingen gaat kopen. Je wilt niet weten hoeveel zaken defect zijn DOA of in de eerste twee jaar alweer stuk gaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiburcillo
Eerst was het mijn wasmachine, dan de koelkast, nu de TV...
Gelukkig doen ze bij de winkel niet lastig (wat voor de elektro wel zo was) en wilden ze hem meteen omruilen, alleen moet ik twee weken wachten op de volgende batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik had deze week ook een technieker bij mij thuis ivm mijn LCD tv
en ik vroeg hem naar de nieuwe LED-tv's
en hij wist mij te vertellen dat er al héél veel terug zijn binnen gekomen voor herstelling

er zijn tot nu toe 2 soorten LED tv's
namelijk met een LED-reeks bovenaan en LED-reeks onderaan en die reflecteren op een soort reflecterend materiaal binnenin en schijnt dat die serie zeer zwak is...
kwestie dat de tv's zo dun zijn en ook bij de minste aanraking dat reflecterend materiaal zeer gemakkelijk meebuigt...en daardoor die donkere plekken te zien zijn.

andere LED-tv's hebben er veel minder last van omdat deze over gans het oppervlak gevuld zijn met ledjes, dus deze zitten met veel minder van dat reflecterend materiaal binnenin.

dus .. snel contact opnemen met de helpdesk...

greetz ;) en veel succes verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322584

Wie kan me helpen met de irmware update. Ik heb de laatste firmware voor de ue46b7020 op mijn usb stick gezet, maar de tv kan dit niet vinden. Wat doe ik mogelijk verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:13

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 322584 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:09:
Wie kan me helpen met de irmware update. Ik heb de laatste firmware voor de ue46b7020 op mijn usb stick gezet, maar de tv kan dit niet vinden. Wat doe ik mogelijk verkeerd?
Hey Sjakie350 en welkom op GoT :W,

Wat je (mogelijk) verkeerd doet is dat je op dit moment een oud topic omhoog kicked terwijl dat niet nodig is. Zo kan je je vraag gewoon stellen in het verzameltopic voor alle Samsung tv's: [LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14.

Volgt ook nog te zeggen dat je nu eigenlijk bezig bent met topic-kapen, oftewel een eigen vraag stellen in het topic van een andere user. Beter is om of je vraag dus in bovenstaand verzameltopic te stellen of een eigen topic te openen. Al is de eerste optie wel de beste met makkelijke problemen als deze :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.