Toon posts:

Videokaart en garantie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Graag zou ik jullie mening en misschien handige tips willen hebben over het volgende punt.

2 maand geleden heb ik mijn videokaar terug gestuurd naar alternate het gaat om een 4870 X2 deze videokaart is 8 maanden oud.

Toen ik deze gekocht had heb ik er ongeveer 480 euro voor betaalt. 2 maand geleden begon de videokaart problemen te vertonen kan er niks meer mee hoefde benchmark kon niet eens opgestart worden of de computer stopte eral mee.

Nu kreeg ik het volgende bericht dat er 2 pinnetjes in de dvi aansluiten ietsjes te diep zaten waardoor dit niet meer onder de garantie zou vallen.

Kortom ik vind dit nergens op slaan want het heeft er helemaal niks mee te maken iemand nog tips of ideeën om dit toch nog in mij voordeel op te lossen?

Groetjes,

Julien Kulker

PS:

Aangezien ik nu toch nieuwe videokaart nodig heb weet iemand ook nog een echte aanrader ik wil niet meer al te veel geld uitgeven aan me computer omdat dit mij al teveel heeft gekost.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:15
Misschien kun je even aangeven om welk merk het gaat? Heb je ook al naar Alternate toe gemaild of gebelt om te vragen hoe het zit? En weet jij zelf wat er misschien mis kan zijn met de twee pinnetjes van de DVI poort?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst contact met hun gehad van waarom het niet onder garantie valt en onder welke schade. maar kijk als zij zeggen 2 pinntjes zitten iets te diep.

terwijl die videokaarten gewoon te heet worden... vind ik dit wel slap.

gaat om club3d

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
ik zou gewoon nogmaals bellen en het verhaal zo uitleggen, hun excuus slaat idd nergens op. heeft geen verband met elkaar.

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:02
Hallo Julienk89,

Dit heeft niets met 2 pinnetjes te maken. Zelf heb ik ook al een aanvaring met hun gehad. Gewoon voet bij stuk houden en je niet van de wijs laten brengen. Voor dat geld mag er ook wat tegenoverstaan.

suc6

Verwijderd

Topicstarter
heb je ervaring met club3d gehad of met alternate?

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:58
Zelf heb ik ook een keer een hele slechte ervaring gehad met een club3d rma die duurde door de shop meer dan 2 maanden dit was trouwens een andere shop dan hier over word gesproken! Uiteindelijk wel een nieuwe kaart gehad echter ging die binnen een halfjaar weer stuk. Toen heb ik direct met club3d contact opgenomen en het probleem voorgelegd dat ik niet meer via die shop garantie wilde hebben door de slechte ervaringen.

Toen heeft club3d het voor me binnen 2 weken allemaal geregeld. het ging trouwens om een 8800gt 512mb. die 2x stuk ging. Sindsdien geen problemen meer met de kaart hij draait nog steeds al meer dan een jaar nu in dezelfde computer.

Dus misschien even met club3d in contact treden misschien kunnen zij je helpen.

Het lijkt me ook sterk dat 2 pinnetjes van de dvi connector stuk zijn er ziten toch altijd meerdere connectoren op en zo'n connector soldeer je er volgens mij zo op.

[ Voor 3% gewijzigd door Bas1978 op 28-08-2009 11:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig met club3d deze geven alleen email support en wacht nog op antwoord

Verwijderd

Topicstarter
ben ook bezig met club3d alleen geven alleen email support heb in nederlands gedaan in het engels kon ik het niet goed uitleggen zijn er nog andere manieren om met club3d in contact te komen.
Pagina: 1