Toon posts:

WD Externe harddisk Adapter Defect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Zoals jullie aan de titel konden lezen is mijn Adapter Defect. Mijn garantiebewijs is helaas niet meer te vinden,
dus ben ik van plan om een nieuwe adapter te kopen. Mijn vraag aan jullie is waar kan ik aan zo een adapter komen. ( Western Digital Elements Desktop 500 gb )

Met vriendelijke Groet,

Dennis Baars

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 15:09
Tja, zonder garantiebewijs wordt het lastig.

Makkelijkste opties:

- Andere adaptor kopen, uit mn hoofd gebruikt zo'n hdd een 12V voeding met een soort PS2 plug. Toetsenbordkabeltje, multimeter en vervangend adaptortje en je bent klaar

- Sneller: Losse case kopen en hdd overschroeven.

Een nieuwe, bijpassende, adaptor kopen zal vermoedelijk duurder zijn dan een complete nieuwe case.

3e optie is de hdd los verkopen, en een paar eur bijleggen voor een nieuwe, grotere hdd.
4e optie is een 2e externe HDD te kopen, als ie nog te krijgen is, in dezelfde serie. Je hebt dan 2 hdds en 1 voeding, maar als backup leg je 'm toch off-site dus dan is 1 voeding genoeg.

[ Voor 39% gewijzigd door DJSmiley op 27-08-2009 20:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn voorkeur gaat uit naar een nieuwe adapter kopen dit vooral omdat de informatie heel belangrijk is wat erop staat. Moet ik daarvoor naar Mediamarkt of Televersum ?

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:07

Tweaker.nu

we all float down here

Ik zou voor optie 5 gaan: Gewoon een belletje naar WD plegen, 00800-ASK4WDEU
(00800- 27549338) en ze sturen je gratis een nieuwe adapter op.

De adapter van mijn WD Elements ging ook stuk en na een telefoontje naar WD was ik binnen een paar dagen uit de brand.Er werd niet gevraagd naar serienummers of garantie papieren Echt goede service daar

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Verwijderd

Topicstarter
oke zal ik doen. Ik zal morgen nog even doorgeven hoe mijn belletje gegaan was.
In ieder geval bedank ik jullie 2 alvast:).

Dus bij deze : BEDANKT :P