Toon posts:

Probleem met Lenovo 0769 laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een laptop, die is pas gerepareerd omdat hij niet meer aanging..
maar nu, weer preciies hetzelfde..
alleen nu krijg ik (meestal) als ik hem aan probeerd te doen, een foutcode in piepjes, 4 piepjes, en 3 piepjes.
Ik heb gezocht, en inderdaad een site gevonden op IBM met foutcodes, maar die staat er net niet bij!
(en een boekje heb ik er niet van)

Iemand misschien een idee wat er aan de hand is, of wat er aan gedaan kan worden?
Of een link naar een uitgebreidere lijst van foutcodes?

Lijkt iets met de adapter te zijn. Want de adapter ledje knippert ook constant als ik hem aanzet. En als de stekker er niet inzit, gaat hij trouwens helemaal niet aan!
Als ik de accu er uit haal, geen verschil.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:21
Misschien morgen even Lenovo bellen?

Is de laptop daarnaast gemaakt binnen de garantie bij Lenovo of ergens anders?

Verwijderd

Topicstarter
weet niet of er garantie op zit. Geen bon van.
Maar zou dat wellicht bij Lenovo kunnen checken.

Hij is gerepareerd door een lokale techneut.

Ik heb gegoogled, en ik kom tegen dat het waarschijnlijk een Lenovo 3000 N200 0769 is.
(aan de hand van het nummer 0769 gevonden). Al zie ik nergens N200 of 3000 staan.
Nu kom ik hem wel vinden op de Lenovo site. Om precies te zijn, het is het model ERG (die letters staan er WEL op)

link: http://tinyurl.com/kwrs8o

en het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar als ik de support links volg op die pagina, word ik contine heen en weer gestuurd van lenovo, naar IBM en terug! :(

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 12:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
even een update:

Ik ben eigenlijk nog geen steek verder.

Ja, ik heb Lenovo gebeld, en die verwijzen me weer door naar de technische support.
En als je die belt, moet je eerst je creditkaartgegevens intoetsen!!! Ik wil alleen weten wat die piepcodes betekenen? En ze zeggen niet eens hoeveel het me gaat kosten dan?
En de site is volgens mij in onderhoud, veel pagina's bestaan niet meer. Ik heb via de site wel de dichtstbijzinde servicedealer gevonden, en dat is voor mij Alternate. maar die willen me niet helpen omdat de laptop daar niet gekocht is? huh? Goede service center!

iemand nog een briljant idee? bv wat die piepjes betekenen? Of wat er kapot kan zijn? (moederbord denk ik) of wat dat kost?

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 10:50 ]