Toon posts:

Videos kijken met lange accuduur

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede manier om video's te kunnen kijken tijdens lange reizen/vluchten.
De accu moet dus zeker 10 uur meegaan zonder op te laden. Is dit uberhaupt mogelijk ?

Is het misschien een optie om een draagbare dvd speler te kopen + externe accu of iets dergelijks ?
Externe accu voor een laptop misschien ? (heb een Compaq Pressario 2500)

De accu moet ook makkelijk weer op te laden zijn, voor de terugreis.

Wat is hierin mijn beste optie ?

Thanks.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-10 18:54

Felyrion

goodgoan!

ik weet niet hoe groot je het wilt hebben, maar een netbook met een extra accu komt een heel eind.
Zat zalf met een Aspire one D250 nogwat met een tweede accu, en kwam rond de 10 uur uit (helft films, helft werk). Met de juiste instellingen etc. kunnen de meeste netbooks wel tot 720p afspelen

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-10 18:09
heb je al een apparaat dat video's kan afspelen? zoja, wat?
je kunt bijv. zo'n kleine speler kopen, bijv. een Archos, die apparaten kunnen ook opladen vanaf een usb poort en daar heb je weer apparaatjes voor waarmee je met 2xAA batterijen een usb apparaat kan opladen. zak AA batterijen mee en gaan.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 06:44

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, maar zolang je niet besluit om een apparaat te modden of een nieuwe inelkaar te zetten heeft dit heel weinig te maken met wat we hier in EL bespreken. Ik had je topic naar Stuffis Generalis gemoved, waar het wel op z'n plek is, maar helaas heb je daar te weinig posts voor. Dan blijft enkel een slotje over ben ik bang.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.