Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe muis gekocht, nu al een update?

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Net een muis gekocht, de logitech G5. Ik wilde vooral een muis met draad weer, die ook ergonomisch was. Nu kijk ik net op internet en zie ik dat er een opvolger komt die er op zich nog beter uitziet, namelijk de logitech g500.
Wat raden jullie mij aan, terugbrengen en wachten op de nieuwe of zal dat nog een tijd duren? Ik heb even rondgekeken en hoewel hij op de logitech site staat is hij nog nergens te koop. Iemand enig idee wanneer ik deze in de winkel kan verwachten en wat de prijs ongeveer zal zijn?

P.s. ik zal de muis niet gebruiken om te gamen, maar wil hem wel af en toe meenemen om op mijn laptop aan te sluiten.

edit: heb het al gevonden, op tweakers nog wel, topic kan dicht:
nieuws: Logitech introduceert nieuwe G500-muis

[ Voor 14% gewijzigd door StephaN900 op 27-08-2009 17:32 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hoezo is hij nergens te koop: pricewatch: Logitech G500, dan wel niet op voorraad, maar wel te koop.

[ Voor 15% gewijzigd door Wiethoofd op 27-08-2009 17:33 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Niet hier in Amsterdam, ik heb even gekeken, maar denk dat hij bij Azerty ook nog niet binnen is maar dat hij alvast op de site staat?
Maar goed ik open weer te snel een topic, kan dicht wat mij betreft :).

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

nieuws: Logitech introduceert nieuwe G500-muis
De muis zal in september in de VS en Europa te koop zijn,[...]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wanneer hij op de markt koopt is gewoon bekend, zie de links van Wiethoofd.
Of je het ding moet vervangen of niet is een persoonlijke keuze, afhankelijk van welke muis jij fijn vind werken.

Dit topic is gesloten.