Net een muis gekocht, de logitech G5. Ik wilde vooral een muis met draad weer, die ook ergonomisch was. Nu kijk ik net op internet en zie ik dat er een opvolger komt die er op zich nog beter uitziet, namelijk de logitech g500.
Wat raden jullie mij aan, terugbrengen en wachten op de nieuwe of zal dat nog een tijd duren? Ik heb even rondgekeken en hoewel hij op de logitech site staat is hij nog nergens te koop. Iemand enig idee wanneer ik deze in de winkel kan verwachten en wat de prijs ongeveer zal zijn?
P.s. ik zal de muis niet gebruiken om te gamen, maar wil hem wel af en toe meenemen om op mijn laptop aan te sluiten.
edit: heb het al gevonden, op tweakers nog wel, topic kan dicht:
nieuws: Logitech introduceert nieuwe G500-muis
Wat raden jullie mij aan, terugbrengen en wachten op de nieuwe of zal dat nog een tijd duren? Ik heb even rondgekeken en hoewel hij op de logitech site staat is hij nog nergens te koop. Iemand enig idee wanneer ik deze in de winkel kan verwachten en wat de prijs ongeveer zal zijn?
P.s. ik zal de muis niet gebruiken om te gamen, maar wil hem wel af en toe meenemen om op mijn laptop aan te sluiten.
edit: heb het al gevonden, op tweakers nog wel, topic kan dicht:
nieuws: Logitech introduceert nieuwe G500-muis
[ Voor 14% gewijzigd door StephaN900 op 27-08-2009 17:32 ]