Geen beeld met pc

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

• frankel14
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03-2025
hallo,

Hallo,

Ik wil mijn oude pc als server gebruiken. Maar helaas doet het beeldscherm het niet als ik die oude pc aan zet. Als ik mijn monitor op een andere pc aansluit doet die het gewoon, en op een andere videokaart werkt de monitor ook niet!

Kan iemand mij helpen?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-04 09:16
wellicht is het handig om even te vermelden om wat voor hardware het gaat! Dan weten wij ook waar we naar kunnen zoeken ;)

Desktop | Server | Laptop

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen om vast te stellen wat er mis is. Dat je geen beeld heeft is waarschijnlijk een gevolg van je probleem, niet de oorzaak en heeft het eigenlijke probleem niets met je videokaart of monitor van doen.

• frankel14
Ik heb dat al doorgenomen,, maar kom niet tot een conclusie of iets dergelijks!

• F.West98
  • Laatst online: 03:33

F.West98

Alweer 17 jaar hier

zoals rupie al zei: post je specs eens

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan test je iets niet goed. Als je de troubleshooter helemaal doorneemt kom je vanzelf het brakke onderdeel tegen.

• frankel14
Als ik me videokaart aansluit dan gaat die piepen, en als ik em eraf haal dan piept die niet meer.. Je hoort een suis

[ Voor 68% gewijzigd door frankel14 op 27-08-2009 18:41 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-04 09:16
ben ik nog altijd benieuwd naar je specs. Het kan nu eigenlijk vrijwel elk onderdeel nog zijn. Welke tests heb je uitgevoerd? alleen de graka eruit getrokken?

Desktop | Server | Laptop

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op deze manier is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Zoals Terw_Dan al aangeeft, neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens goed door. Doorloop alle stappen en vind op die manier uit welk onderdeel het probleem oplevert :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.