Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[X360] Shadow Complex freezes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week kwam Shadow Complex uit op Xbox live arcade en na het lezen van de reviews wilde ik deze natuurlijk hebben. Eenmaal gedownload bleek er echter weinig pret te beleven aangezien ik maximaal 10 minuten kan spelen voor het spel vastloopt.
Mijn eerste gedachte was uiteraard dat er iets met mijn xbox aan de hand was, echter andere live arcade titels en disc games doen het gewoon perfect. Na een paar dagen erna kwam er wel een patch uit, maar dit zorgt niet voor een betere stabiliteit.

Als laatste hoop dan maar kijken of ik mijn geld terug kan krijgen, echter via de support kreeg ik te horen dat ik mijn console maar moet op sturen a 75 ex btw (xbox uit jan 2006). Op het forum van Chair (maker van Shadow Complex) kwam ik nog een paar mensen tegen met dit probleem, echter Chair laat niks van zich horen over dit probleem.

Is er nog kans dat ik een refund kan krijgen op dit spel, of moet ik maar hopen dat er ooit een patch uitkomt voor die paar mensen (op het forum van Chair zijn het maar 4 mensen) waarbij het spel niet werkt?

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 22:03
Hmm, kleine kans dat je je geld/points terug krijgt van Microsoft. Enige wat je kan doen is vrees ik dat forum van Chair in de gaten houden en misschien even contact op nemen met Chair. Als het goed is moeten ze namelijk gewoon support leveren voor hun producten.