Iphone 3G aansluiten op Pioneer DEH-77MP autoradio

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 120430

Topicstarter
Al een aantal jaren ben ik in het bezit van een Pioneer DEH-77MP autoradio. Een fantastische aankoop geweest destijds en gaat voorlopig nog niet weg.
Recent heb ik een Ipod classic 120 Gb gekocht en om deze te verbinden met mijn autoradio heb je bij dit type radio een zogenaamde Ip-bus kabel nodig (aux-in heeft ie niet). In dit geval heb ik er een van Caliber weten te vinden. http://www.caliber.nl/product_info.php?cPath=204&products_id=1258
Los daarvan heb ik voor thuis zo'n witte Apple dock om het geluid over te brengen naar mijn stereo (Apple aansluiting loopt over in jack naar tulp). Zowel in de auto als thuis werkt dit voor de Ipod uitstekend.

Mijn Iphone 3G 8Gb werkt thuis prima via de Apple dock net als de Ipod maar nu komt het ....in de auto werkt het dus niet :? Aansluitingen zijn precies gelijk zo lijkt het en thuis werkt alles goed alleen in de auto wil mijn Iphone niet werken. Uiteraard hoor ik wel de speakertjes van mijn Iphone maar daar koop je geen autoradio en kabel voor :|

Het gaat mij alleen om geluid, niet om bediening etc. Kabel erin stoppen Iphone aan en geluid over de radio werkt dus niet.

Enig idee wat ik hieraan kan doen ? Heeft het met instellingen te maken wellicht ?

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Het werkt niet met de 3,5 millimeter-jack uitgang? Maar met de USB-aansluiting?

Anoniem: 120430

Topicstarter
Jo-re-mi schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:08:
Het werkt niet met de 3,5 millimeter-jack uitgang? Maar met de USB-aansluiting?
Precies anders om; jack zal werken (niet getest vanwege mogelijkheden autoradio) en USB werkt niet.

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Anoniem: 120430 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:01:
[...]

Precies anders om; jack zal werken (niet getest vanwege mogelijkheden autoradio) en USB werkt niet.
Ik bedoel het anders. Wat is je huidige constructie in je auto? Wat voor connector gaat waar in je iPhone/iPod?