Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office 2007] Na printen eerst *klik* dan pas printen

Pagina: 1
Acties:

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 23:45
Het volgende, iemand die ik ken heeft het volgende probleem. Het doet zich voor op meerdere computers die ze hebben staan.

Wanneer ze vanuit Word (of excel etc..) gaan printen heb je onderin je taskbar van word staan bezig met printen... Echter gaat hij niet printen.

Je moet eerst ergens (maakt niet uit waar) in Word drukken voordat hij pas gaat printen.
Wanneer je een document 2x wilt afdrukken print hij er maar 1.

De computers zijn uitgerust met Windows Vista en Office 2007.
Ze zijn tegelijk aangeschaft.

Kent iemand dit probleem? ik kon geen keywords verzinnen om dit aan Google te vragen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het volgende, zoals je zult weten is dit niet het juiste subforum. Ik gooi het even van CSA naar OFF. ;)

Ik neem aan dat je alle juiste patches enj SP's hebt geinstalleerd (voor zowel Vista als Off). Check dan de printerdrivers. Gaat het ook zo bij printen naar andere printers?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:14
F_J_K schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:14:
Gaat het ook zo bij printen naar andere printers?
Waarbij je 'andere printer' misschien ook kunt opvatten als xps of pdf file creators die in windows zijn geïntegreerd als 'printers'

[ Voor 38% gewijzigd door Barleone op 27-08-2009 13:17 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?