Toon posts:

Phpbb3 icoon probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Ik heb een klein probleempje, net alles terug geinstalleerd van het forum dat in het NL is maar de skin Aerored is in het engels nu is het probleem dat de post topic, edit knoppen niet aanwezig zijn. Ik weet dat je dit kunt oplossen maar de vraag is dus HOE?

Mvg, Tom

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-01 21:50
Wat meer info graag; serversoftware etc.

Kan je niet gewoon een andere (Nederlandse) skin erop zetten? Lijkt me dat je dan wel die knoppen hebt. Eventueel kan je kijken hoe de skins in elkaar zitten en zelf de skin naar het Nederlands vertalen.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Kan misschien zijn dat de knoppen plaatjes zijn en geen tekst. Als je dan voor nederlands kiest zullen de engelse knoppen er waarschijnlijk niet meer staan, tenzij je zelf de nederlandse knoppen maakt ( denk Ik ).

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Wel ik werk op plesk maar dat doet er normaal niet toe,

Ik weet dat een persoon het toen heeft gedaan door iets te verplaatsen waardoor de plaatjes tevoorschijn kwamen...

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-01 21:50
Tja je zal het toch echt zelf moeten doen...
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:13:
Ik weet dat een persoon het toen heeft gedaan door iets te verplaatsen waardoor de plaatjes tevoorschijn kwamen...
Mr.Qips schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:53:
Eventueel kan je kijken hoe de skins in elkaar zitten en zelf de skin naar het Nederlands vertalen.
Waarschijnlijk moet je naar een mapje "nl-nl" de bewuste plaatjes voor de menuknoppen kopieeren. Maarja, dan zal je eerst zelf moeten opzoeken hoe die skins in elkaar zitten. Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Het is ondertussen gelukt een domme oplossing eigenlijk ik moest in de template map bij imageset gewoon de 'en van Engels naar 'nl' van Nederlands veranderen...
Pagina: 1