Bol.com wil e-readers van Sony vullen met e-books

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
Ik doe dit toch niet snel, maar mijn klomp brak een beetje :P Ik weet toch zeker dat ik gisterenochtend een nieuwstip heb ingestuurd dat de Sony e-readers verkrijgbaar zijn bij Bol.com. Als er vervolgens een nieuwsbericht over geplaatst wordt, dan verwacht je toch op z'n minst je naam terug te vinden achter submitter. Het is namelijk niet zo dat er een andere bron voor is gebruikt, tenzij de T.net redactie op de koffie is geweest in het Ketelhuis. Dan neem ik genoegen met een schouderklopje :+

[ Voor 7% gewijzigd door Robino op 27-08-2009 11:07 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Ik denk dat jouw submit dan niet is doorgezet vanuit de submitqueue en als basis voor het stuk is gebruikt. Voor zover ik heb kunnen nagaan, was je wel de eerste submitter, dus ik heb je nick nog even toegevoegd als submitter :)

• Robino
  • Laatst online: 19-02 11:39
arnoudwokke schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:55:
Ik denk dat jouw submit dan niet is doorgezet vanuit de submitqueue en als basis voor het stuk is gebruikt. Voor zover ik heb kunnen nagaan, was je wel de eerste submitter, dus ik heb je nick nog even toegevoegd als submitter :)
Nou dat vind ik nou aardig van je! :>

* Robino voelt zijn ego weer gestreeld :+

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het moet gezegd: we waren gisterochtend al op de hoogte, dit stuk heeft iets langer dan normaal in de pijplijn gezeten. Wel bedankt voor het meedenken :)

En natuurlijk een slotje wegens over nieuwssubmits wordt niet gecorrespondeerd :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.