na installeren nieuwe videokaart vista inlogscherm linksbove

Pagina: 1
Acties:

• woutereerens
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2025
Hoi,

Ik heb een fuijtsu siemens pc hier staan, en ik heb een point of vieuw nvidia9600gt erin gezet,
alleen als ik nu windows opstart dan staat mijn inlogscherm links boven in het beeld en rechts en onder heb ik een dikke zwarte balk. Als ik dan inlog is het weer prima spellen enzo werken ook,
Alleen ik weet niet hoe ik die balken weg krijg. Want dit is vrij irritant.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Is dat niet gewoon een driverprobleem? Oftwel, heb je andere (meestal nieuwere) drivers geprobeerd? Vooral die voor je videokaart, maar ook die van je scherm.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:59
Wat voor monitor heb je? Op sommige crt monitoren kan je handmatig het beeld verplaatsten met de overeenkomstige toetsen (op het scherm zelf wel te verstaan).

• woutereerens
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2025
nee ik heb al de nieuwste drivers gedownload en ik heb een 22 20 & 17 lcd geprobeerd allemaal hetzelfde probleem, als ik op mijn bureaublad sta dan heb ik wel normaal beeld, maar alleen als ik moet inloggen niet.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:59
probeer eens in een andere pc? de grafische kaart dan. Ik weet niet waaraan het nog kan liggen maar probeer het eens :)

Verwijderd

Dit lijkt me inderdaad echt een driver probleem. Probeer eens met drivercleaner je drivers te verwijderen, en dan nieuwen te installen.
Pagina: 1