Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-10 22:25
Ik ben opzoek naar een nieuwe smartphone
Heb nu de touch dual van HTC echter ben ik er niet zo tevreden meer over omdat hij erg traag is en je via T9 dan super veel fouten maakt met smsen, ook de cam is erg slecht van kwaliteit.

Ik zag de "HTC Touch Pro2 QWERTY" deze leek me een hele leuke telefoon welke ik opzich wel graag zou willen echter heb ik vernomen dat daarin geen Carl zeiss lens in zit waardoor de cam slechtere fotos maakt. Ook heeft deze volgens mj geen flits.

Ik zoek een telefoon voor:
- WIFI internet
- Bluetooth (bijna alle hebben dat)
- QWERTY toetsenbord
- Windows Mobile het liefst
- Goede Camera (soort foto toestel eik, welke ik normaal van HTC vind tegenvallen, liefst met carl seiz lens)
- GPS ontvanger intern

En misschien dat ik nog op meer dingen kom maar dit is voor mij Pre.

Alvast bedankt.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:36

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Welke telefoons heb je zelf al gevonden? De X1 heeft alles behalve de hele goede camera. Het ding werkt, maar daarmee is alles ook gezegd. Ik zou zeggen, hou de http://tweakers.net/pricewatch/cat/215 er naast, misschien wordt je er wijzer van.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-11 19:58
Als ik jou was zou ik de Touch Pro 2 nemen en gewoon los een goede digitale camera (+/- 200,00) aanschaffen. Die paar telefoons met een redelijke camera passen naar mijn idee niet in het rijtje bruikbare kantoor telefoons.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:20
HTC camera's zo'n hoe dan ook niet super.
Dus als je een betere camera wilt, dan zul je echt een ander merk moeten bekijken. Dan is nog de vraag. Hoeveel is je telefooncamera je waard. Bij mij is het leuk als het er bij zit, maar geen reden om een telefoon te kopen of te laten.

• Josvds
Inderdaad ik had de X1 ook bekeken, dit leek me ook een leuke telefoon maar hiervoor geold hetzelfde als voor de HTC. Ze hebben beide geen carl seiz lens. Dat vind ik erg jammer. Dan zou men voorkeur toch uit gaan naar de HTC.

Daar had ik inderdaad ook over na gedacht, maar wat ik nadeling vind is dat je:
A: Twee dingen op zak hebt op dat moment, terwijl het in 1 kan.
B: Je net de camera niet bij hebt wanneer je hem nodig hebt, ik ben geen vrouw die dagelijks een handtas bijdraagt.

Als het niet mogelijk is dan houd het ook op en wordt het denk ik de HTC maar wanneer een andere telefoon dat wel ondersteund stap ik misschien wel over.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zie WM niet als een eis staan dus misschien een Nokia N97? Heeft alles wat jij wilt EN ook een imho erg goede camera.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Josvds
Hartelijk dank voor je reactie.. Deze telefoon had ik nog niet gezien..
Is idd geen WM dat vind ik wel iets minder i.v.m. de vele dingen die je toch met WM kan en wat je er op kan installeren en dergelijke, hier ken ik de weg een beetje en niet binnen Nokia. Dus ga even uitzoeken hoe dat in Nokia zit.

Mocht er in de tussentijd iemand nog een goed advies hebben hoor ik het altijd graag.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Josvds schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:31:
A: Twee dingen op zak hebt op dat moment, terwijl het in 1 kan.
Nee dat kan niet. Je kan geen kwaliteitscamera meenemen en een smartphone in 1 apparaat. Je kan wel een prutcamera en smartphone in 1 meenemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort topics staan we op GoT niet toe. Het is niet de bedoeling dat wij voor jou gaan bepalen wat je moet kopen. De eisen die je stelt zijn nou niet zo bijzonder dat je zoiets niet zelf kan vinden. Pak de Pricewatch erbij, zoek de telefoons eruit die aan jouw eisen voldoen, lees reviews, lees ervaringen, en kom tot je conclusie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.