Samsung goede monitor Slechte Service

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dit toch even mededelen.

Ik heb afgelopen juni voor een klant van mij een 24 inch Samsung scharm geleverd. Binnen 1 maand ging deze stuk! Jammer, kan gebeuren monitor wordt netjes opgehaald door Samsung. Nu begint het leuke gedeelte. De monitor staat er nu nog en je wordt door Samsung afgescheept dat je maar geduld moet hebben alsof het de normaalste zaak is dat je zolang moet wachten op een Nieuwe defecte monitor! Na veel bellen werd ik geadviseerd een klacht te emailen en wat krijg je als antwoord:

De monitor is op 20 juli aangemeld via onze servicelijn en op 22 juli ingeboekt bij Comserve voor de reparatie. Het bestelde onderdeel voor de reparatie kon niet op tijd uitgeleverd worden zodoende is de monitor doorgezet als credit. De totale afhandeling van een credit is 2 tot 4 weken, dit komt omdat wij eerst gaan uitzoeken via welke distributeur en tevens resellers de monitor uiteindelijk bij de enidgebruiker komt.

Jongstleden 18 augustus is de monitor aangemeld dus vanaf dat moment is de periode voor de afhandeling van de credit. Daar dit uitgezocht moet worden hebben wij op dit moment geen verdere informatie over aan wie de credit overgemaakt gaat worden.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Kind regards / Met vriendelijke groet,

Dus bezint voordat je aan Samsung begint want Service kennen ze niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:22
Is alles nog goedgekomen met je beeldscherm?
Mijn ervaring met de Samsung service was juist heel positief.
Mijn 22" monitor was omgevallen waardoor er krassen op het scherm zaten. 's Ochtends Samsung gebeld, 's middags al een mannetje aan de deur. Die keek de monitor helemaal na op verdere beschadigingen, pakte 'm goed in en nam 'm mee. Drie dagen later: monitor gepolijst retour.
Ik vroeg nog: "Maar ik zou toch eerst een prijsopgave krijgen?" en het antwoord was: "Nee hoor, het is goed zo. Allemaal service van Samsung. Veel plezier ermee verder!".
Nou, daar kan Sony nog een puntje aan zuigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Hier ook, aan de telefoon werd me verteld dat het wel 4 weken kon duren, maar amper 6 werkdagen nadat hij opgehaald was, werd hij alweer gerepareerd en al bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z55xino
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 10:04
Mijn Samsung 19" monitor reageerde niet meer. Deze viel nog binnen de garantieperiode, werd de volgende dag opgehaald en ik kreeg er meteen een nieuwe voor in de plaats.
Prima service hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom klop je dan niet aan bij de winkel waar je het ding gekocht hebt? Zij zijn degene die de service behoren af te handelen en dan mogen zij het oplossen met Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Laatst online: 20:22
Omdat het via de winkel sowiezo 4 tot 6 weken gaat duren en dan moet je ook nog eens eerst náár die winkel en als dat toevallig Mediamarkt is, moet je ook nog eerst in discussie (brrr!).
Rechtstreeks bij Samsung gaat stukken vlotter en vriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'gelukkig' ook geen probleem gehad.

Mijn monitor zelf afgeleverd bij Comserve in Den Bosch,
Ik kon zelf een reparatie loggen en afgeven aan de balie.
De volgende dag werd ik al gebeld,dat ik hem weer kon komen ophalen.

Geen kosten aan verbonden en zelfs een gratis kopje koffie van de zeer bekoorlijke dame van customer service.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Laatst online: 10-09 12:09
Had zelf een 24" monitor die na 3/4 maanden stuk was gegaan. Even gebeld en werd dezelfde dag nog opgehaald en een week later stond deze weer gerepareerd in mijn kamer.

Slechte service? Top service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
Heb ook hele slechte ervaringen met Samsung. Heb mijn monitor nu voor de 4e keer terug gestuurd voor hetzelfde mankament en de belgische meneer die ik aan de lijn krijg vindt het maar raar dat ik boos ben.

En dan wil ik geen eens beginnen over de service van Comserve zelf! Waarom doen bedrijven de reparatie zelf niet? Ik ben nog nooit tegengekomen dat de service door uitbesteding beter wordt.

Ik weet nu dat ik nooit meer een Samsung product aanschaf!
Pagina: 1