[iTunes] muziek op externe hdd

Pagina: 1
Acties:

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb plannen om mijn MBP te ontlasten van mijn foto/video-collectie en iTunes muziekbestanden. Ik wil daarom een externe hdd schijf kopen (WD of Freecom) om daarop alle diverse media te plaatsen. Nu weet ik dat dit kan. Deze schijf zal niet continue gekoppeld worden aan mijn MBP. Wat ik me dus daarbij afvraag is: wat doet iTunes als de externe hdd niet gekoppeld is en dus hij geen muziekbestanden kan vinden? Dit geldt natuurlijk ook voor iPhoto etc.

De schijf zal ik straks op mijn werkplek plaatsen met een 24" LED Cinema Display erop. Wellicht kan ik de schijf, vanwege de aanwezigheid van die 3 extra usb poorten, daaraan koppelen. Misschien zeg ik iets raars, want ik weet momenteel niet of dit zomaar gaat.

Apple | Marantz | B&W

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-01 18:11

Hokkie

Hello

Dan geeft iTunes, iPhoto aan, als deze gestart word, dat de bibliotheek niet gevonden kan worden. Wil je dan alsnog iTunes of iPhoto gebruiken, maak je een nieuwe bibliotheek aan, geen punt.

edit: switchen tussen de twee bibliotheken kan gemakkelijk als je de alt toets ingedrukt houd terwijl je iTunes aanklikt, dit geldt ook voor iPhoto (in de basis zelfde programma)

[ Voor 32% gewijzigd door Hokkie op 27-08-2009 09:52 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:35

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren toevallig precies hetzelfde ingesteld. Maar ik wist neit dat je kwan switchen tussen bibliotheken met de ALT toets. Bedankt voor de tip. Kan ik nu mooi de mp3/foto collectie op de HDD zetten van de Airport Extreme.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”