Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Werkbalk voor netwerkschijf na reboot weg*

Pagina: 1
Acties:

• DJJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-10 12:38
Goedemorgen,

Op me werk dacht ik eens handig te zijn een werkbalk in mijn taakbalk te zetten die naar een netwerkschijf wijst. Werkt allemaal prima. Totdat ik uitlog en later weer inlog. De werkbalk staat er nog wel, alleen de '>>' pijl is verdwenen. Waarschijnlijk komt dit doordat de netwerkschijf nog niet aangemeld is. Dit duurt even namelijk. Als ik de werkbalk opnieuw toevoeg doet hij het wel, maar ik heb geen zin om dat elke keer als ik inlog te doen.

Iemand een idee?

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Alle mappen in de werkbalk zijn directories op je HDD. Zet in de directory van deze werkbalk eens een snelkoppeling naar je netwerkschijf en verander even voor de leuk 't icoontje ook in een netwerkschijfje?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• DJJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-10 12:38
snap niet helemaal waar je heen wilt. Natuurlijk kan ik een snelkoppeling neer zetten, maar dan kan ik die ook net zo goed op me bureaublad neer zetten. Via die '>>' pijl kan ik in die directory bladeren en gelijk het document openen die ik wil. Net een soort van startmenu, maar dan anders.