Avira Antivir kopen

Pagina: 1
Acties:

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:57
Goedenacht,

Ik wil graag Avira Antivir Premium kopen nav de Free Personal.
Maar nu zijn er verschillende sites:

free-av.com
avira.nl
avirashop.nl

Iemand een idee waarom er verschillende sites zijn en bij welke ik hem nou moet halen ?
Ze hebben ook allemaal andere informatie en een verschillende layout. Dus welke is eigenlijk de officiele site?
Hopelijk heeft iemand al ervaring met het aan kopen van deze scanner, zover ik kan zien kun je ze niet in de winkel halen op CD.
Dacht zelf eigenlijk dat www.avira.nl de officiële site was.

Alvast bedankt !

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Goedemorgen :P

FWIW, ik heb ooit een licentie gekocht via avira.com. Gaat prima. Ik neem aan dat elke site voldoet (zie ook whois, beide .nl domeinen komen uit dezelfde koker). Ik zou vooral checken of de prijzen gelijk zijn (en zo niet, de goedkopste nemen :+ ).

offtopic:
Verschillende sites voor verschillende doelgroepen (landen, klanten) is niet zo vreemd. Al vind ik het persoonlijk maar lastig en onduidelijk, zeker als je op verschillende sites klant/creditcardgegevens kan achterlaten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Volgens mij is het product zelf van avira.com afkomstig. Ik heb ooit contact met die mensen gehad omdat ze ook ntfs4dos onder licentie hebben en ik daar mee aan het prutsen was.

Avira.com
Registrant:
Avira GmbH
Lindauer Str. 21
Tettnang, BW D-88069
DE
Domain Name: AVIRA.COM
Ik ging voor de .com variant :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Jim423
Reacties van de T.net crew nogwel :)
Bedankt, maar de avira.com heeft geen iDeal. Dat heb ik toch wel het liefst om eventuele menselijke fouten uit te sluiten. Dus moet ik toch weer naar avira.nl, en dit is gewoon een prepaid systeem toch? Vind het nogal vaag allemaal, staat nergens of het een abonnement is oid :( Ik krijg zelf gewoon de indruk betalen en dan een jaar gebruiken totdat het verloopt.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Een virusscanner is zinloos als je geen updates meer krijgt. En die stoppen na een jaar (of natuurlijk twee jaar als je die neemt). Betaal => krijg serial => installeer => voer serial in => koop over N jaar (minus een week) als je een seintje krijgt van het systeem een verlenging => krijg serial => voer serial in => etc. Waar nodig herhalen en af en toe een nieuwe versie installeren.

Inkoppertje: je kunt ze ook mailen voor vragen :P

(Dit alles geldt trouwens natuurlijk ook voor de meeste andere betaalde vscanners. Of tenminste de enige andere die ik ken, Kaspersky AV die ik op m'n meeste machines gebruik).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik heb het ook gewoon bij de hoofdsite (avira.com denk ik) gekocht en via PayPal betaald. Daar kan je ook menselijke fouten mee uitsluiten, is dat niet iets?

En het is inderdaad gewoon voor 1 of 2 jaar vooruit betalen en na die tijd vernieuwen door het opnieuw te kopen/te verlengen.

[ Voor 28% gewijzigd door Trinsec op 27-08-2009 13:16 ]

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Jim423
Aha perfect. Geen aut. incasso etc dus.
Helaas heb ik geen paypal en/of creditcard. Ik snap dat je ze kunt mailen en dat jullie geen helpdesk zijn ;) maar dit gaat wel vele malen makkelijker. Maar hopelijk gaat avira.nl goed dan.
Bedankt iig voor jullie antwoorden en tijd ! :)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Jim423 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:38:
Aha perfect. Geen aut. incasso etc dus.
Helaas heb ik geen paypal en/of creditcard. Ik snap dat je ze kunt mailen en dat jullie geen helpdesk zijn ;) maar dit gaat wel vele malen makkelijker. Maar hopelijk gaat avira.nl goed dan.
Bedankt iig voor jullie antwoorden en tijd ! :)
Ooh ik denk met alle plezier mee, maar het blijft v.w.b. onze tips een mening en geen feit :)

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Nog even dit: Je kan makkelijk PayPal nemen zonder een creditcard. Het wordt dan gewoon aan je bankrekening gekoppeld en zodra je iets koopt via PayPal wordt het gewoon van je bankrekening afgetrokken.

Maar in elk geval, je koopt een fijne antivirussoftware. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Jim423
F_J_K schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:40:
[...]

Ooh ik denk met alle plezier mee, maar het blijft v.w.b. onze tips een mening en geen feit :)
Klopt, heb maar even een contactformulier naar avira.nl gestuurd voor de zekerheid.
En ik snap Paypal wel maar om dat nou alleen voor avira te gaan nemen :P

Edit: Nog steeds geen reactie van Avira.nl. Toch maar Avira.com gaan proberen dan met een Wire Transfer :)

[ Voor 12% gewijzigd door Jim423 op 29-08-2009 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fckgw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-12-2021

fckgw

rhqq2

Je kan de betaalde versies van Avira sowieso 30 dagen gratis proberen. Dus gewoon de 'trial' (is zelfde programma als full) installeren en later je gekochte serial er in kloppen/keyfile importeren. Het maakt dus niet uit dat de levering door de betalingsmethode iets langer duurt. BTW: Op internet zijn op enige plekken (volgens mij gewoon legale) promotie keys te vinden van ik geloof 3 maanden. Deze tellen gewoon op bij je aangekochte periode. Misschien is het de moeite waard die dus ook eens op te zoeken. (Stel dus dat je nu al een key koopt maar eerst van zo'n promotie key gebruik maakt dan gaat je aangekochte key pas lopen/aftellen op het moment dat je hem daadwerkelijk in het programma invoert/gaat gebruiken).

Edit: Deze dus bijvoorbeeld: https://license.avira.com/en/promotion-t0q1aatr05zwftftgnqr

[ Voor 5% gewijzigd door fckgw op 31-08-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
Leuk zal het is even proberen :)
Heb de overschrijving nog niet geprobeerd @andere mensen en ook geen reactie van avira.nl.

Edit: Werkt niet :/ URL does not exist.

[ Voor 15% gewijzigd door Jim423 op 31-08-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257267

Hoi Jim423,

Zelf werk ik voor avira.nl. De procedure is eigenlijk vrij simpel:
1: ga naar www.avira.nl(als je met ideal wilt betalen) of avira.com(als je niet met ideal wilt betalen).
2: download het product wat je wilt kopen.
3: Koop het product;)
4: je krijgt een licentiecode toegestuurd via de mail.
5: voer de licentie in bij het installeren van het product.

Grappig dat je zegt dat er te veel domeinen zijn. We hebben hier voor gekozen zodat je makkelijk op onze site land;) Jammer dat het dus ook verwarrend kan werken.

Het voordeel van bestellen op avira.nl is dat er over het algemeen vaker kortingen zijn en de helpdesk in het Nederlands is ipv Duits of Engels.

Sorry dat het lang duurde voor je mail beantwoord was trouwens. Dit gaat normaal binnen 1/2 dagen. Deze week was het door veel ziekte en vakanties vrij hectische bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 22:49
Ook leuk de google ad onderaan deze pagina:
Ads door Google
Avira Security Suite
Beste geteste antivirus software Probeer nu 1 maand gratis
www.avira.nl

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09
punisher007 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:03:
Ook leuk de google ad onderaan deze pagina:

[...]
Google Ads worden vrijwel altijd aangepast aan het onderwerp van het topic, dus bijzonder is het niet ;) Wel leuk though :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
Anoniem: 257267 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:58:
Hoi Jim423,

1: ga naar www.avira.nl(als je met ideal wilt betalen) of avira.com(als je niet met ideal wilt betalen).

Grappig dat je zegt dat er te veel domeinen zijn. We hebben hier voor gekozen zodat je makkelijk op onze site land;) Jammer dat het dus ook verwarrend kan werken.

Het voordeel van bestellen op avira.nl is dat er over het algemeen vaker kortingen zijn en de helpdesk in het Nederlands is ipv Duits of Engels.

Sorry dat het lang duurde voor je mail beantwoord was trouwens. Dit gaat normaal binnen 1/2 dagen. Deze week was het door veel ziekte en vakanties vrij hectische bij ons.
Aha, nou goed ik ga het proberen via iDeal dan.
Maar jullie zijn wel aangesloten bij avira.com neem ik aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07 10:45

HaTe

haat niet

Hier kan je 3 maanden gratis Avira krijgen.
Ik activeer zelf ook weer elke maand. Gaat tot nu toe heel goed :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
Oke het is gelukt. Alleen waarom geven ze steeds 3 maanden weg dan ?
Niet handig lijkt mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 257267 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:58:
Hoi Jim423,

Als je er toch bent.....Ik vroeg me af waarom Avira niet in meerdere talen beschikbaar is. Ik gaf pas mijn ouders een 3 jarig abonnement van jullie cadeau. Het is voor hen lastiger om een Engels product te gebruiken. Dit zelfde doet mij twijfelen om het aan mijn opa en oma te geven.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wcduck schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 00:24:
[...]

Als je er toch bent.....Ik vroeg me af waarom Avira niet in meerdere talen beschikbaar is. Ik gaf pas mijn ouders een 3 jarig abonnement van jullie cadeau. Het is voor hen lastiger om een Engels product te gebruiken. Dit zelfde doet mij twijfelen om het aan mijn opa en oma te geven.
Avira.com(de hoofdlocatie) is steeds meer bezig met het uitbreiden van de talen.
Het probleem is dat in Nederland veel mensen Engels kunnen en het volume kleiner is dan de grote landen.
Hierdoor ligt de prioriteit voor het vertalen naar het Nederlands lager dan bijvoorbeeld Frans of Italiaans.

Er is echter wel overleg geweest over het vertalen van Avira naar het Nederlands, maar wanneer dit gaat gebeuren is nog niet bekend.

Je bent iig niet de enige die graag het product in het Nederlands wil zien en er wordt zeker door ons(avira.nl) gekeken naar de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jim423 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:22:
Oke het is gelukt. Alleen waarom geven ze steeds 3 maanden weg dan ?
Niet handig lijkt mij :P
Zoiets heet reclame ;)
Pagina: 1