Ik heb een vraag, Ik wil in mijn computer iets aanvullen: Ik wil mijn huidige processor E5200 2,5 ghz als ik me niet vergis vervangen voor een beter model die met de games van tegen woordig wat meer mee kan. Ik heb al 2 gb ram en ik zou er graag nog 2 gb bij willen. Op dit moment heb ik ddr3 en 1060 mhz of 1300. En ik zou graag een bijpassende videokaart willen voor het gamen hoeft geen topkwaliteit te zijn. In deze computer zit 300 watt voeding dus daarom weet ik niet precies wat ik moet nemen. Kan iemand me iets aanraden. Mijn uitgaven limiet 300 tot 400 euro. Maar liefst toch wel max tegen de 350.
Via *LET OP* - Wat moet ik kopen en [UG] Upgrade Guide topicoverzicht kun je genoeg informatie vinden om zelf een goede upgrade-kit samen te stellen. Succes!
[ Voor 15% gewijzigd door Mad Marty op 26-08-2009 21:51 ]
Rail Away!
Met d elinks die Mad Marty je geeft moet je een heel eind kunnen komen. Upgraden is precies hetzelfde als een nieuw systeem samenstellen, alleen dan ga je uit van iets meer bestaande hardware.
Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat dit soort vragen niet in OH thuishoren.
Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat dit soort vragen niet in OH thuishoren.
Dit topic is gesloten.
![]()