Ik probeer een laptop zodanig te configureren dat hij van 19:00 tot en met 21:00 bruikbaar is en daarna afmeld of in ieder geval actie onderneemt zodat de persoon niet meer verder kan.
Nu is dit mogelijk in Windows Vista, mooie feature trouwens, maar doet niet exact wat ik wil.
Ik heb een tijdschema gemaakt zodat de persoon elke dag van 19:00 tot en met 21:00 kan inloggen. Daarbuiten krijg je een melding met blokkering ivm tijdspan.
Nu heb ik het getest wat er gebeurd als ik ingelogd blijf en voorbij mijn tijdspan gaat. Gek genoeg blijf ik gewoon ingelogd en krijg ik een uur cadeau! Dit is niet de bedoeling en de persoon dient afgemeld te worden of op een andere manier uit de sessie geschopt, zodat die opnieuw moet aanmelden (en dat gaat dus niet).
Ik kijk op microsoft en zie gek genoeg het volgende
Nu is dit mogelijk in Windows Vista, mooie feature trouwens, maar doet niet exact wat ik wil.
Ik heb een tijdschema gemaakt zodat de persoon elke dag van 19:00 tot en met 21:00 kan inloggen. Daarbuiten krijg je een melding met blokkering ivm tijdspan.
Nu heb ik het getest wat er gebeurd als ik ingelogd blijf en voorbij mijn tijdspan gaat. Gek genoeg blijf ik gewoon ingelogd en krijg ik een uur cadeau! Dit is niet de bedoeling en de persoon dient afgemeld te worden of op een andere manier uit de sessie geschopt, zodat die opnieuw moet aanmelden (en dat gaat dus niet).
Ik kijk op microsoft en zie gek genoeg het volgende
Waarom gebeurd dit niet bij mij? Is het een optie die ik ergens moet aanvinken?If their time ends before they log off the computer, Windows Vista suspends their session and displays the logon screen so another user can use the computer.
[ Voor 3% gewijzigd door Beerkeeper op 26-08-2009 21:26 ]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL