Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

opzoek naar speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

Verwijderd

Topicstarter
k wou nieuwe speakers voor m'n comp met subwoofers, maar ik heb daar helemaal geen verstand van, ik gebruik het vooral voor gamen, maar ik heb nu van dat stomme platte geluid. kan iemand me wat aanraden?

met goede prijs kwaliteit, tot 70 euro, maar iets van 50 is ook, ik weet niet hoever je hiermee komt tegenwoordig, maar wat ik nu heb staan is wel een beetje lachwekkend

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 16:57
Breng eens een bezoekje aan een winkel waar je de setjes kan beluisteren, dan krijg je tenminste een beetje een indruk wat je wilt.

Vimeo, YouTube

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gamen doe je beter met een koptelefoon.

dan hoor je veel beter je omgeving en waar wat gebeurt, voor 50 euro heb je een fatsoenlijk koptelefoon die niet plat klinkt

50 euro voor een speakerset mag je nooit teveel van verwachten....

[ Voor 41% gewijzigd door Fish op 26-08-2009 22:19 ]

Iperf

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:19
Logitech Z4 heb je voor 60 euro. dit is wel een aardig setje voor het geld.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik heb zelf ook de Z4, leuk setje voor een prima prijs. En anders zou ik gewoon even de pricewatch checken: link

Desktop | Server | Laptop

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem eens een kijkje in de pricewatch en de bijbehorende productreviews. Dan kun je op basis van de ervaringen al een eind komen. Wil je het toch zelf horen dan zou je eens naar een winkel moeten gaan en kijken of je daar wat setjes kunt beluisteren.

Omdat we verwachten dat je zelf je hardware uit kunt zoeken gaat dit topic in elk geval op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.