Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag Allemaal,

Na bijna twee jaar plezierig gebruik was mijn HTC touch eigenlijk aan vervanging toe, maar het ging nog prima tot afgelopen (Lowlands-)weekend. In een heftige regenbui heeft mijn arme touchscreen het begeven. De telefoon doet het nog prima. Het scherm verteld me netjes dat ik mijn pincode moet invoeren, maar wat ik ook probeer ik kan niks invoeren.
Helaas heb ik op mijn telefoon best belangrijke data staan waar ik nu dus niet meer bij kom. Ik kan hem nog steeds op de pc aansluiten, maar die geeft aan dat ik hem eerst moet ontgrendelen.

Ik heb hard gezocht, maar niet gevonden en hoop nu dat iemand mij kan vertellen: Hoe kan ik mijn htc touch ontgrendelen zonder de touchscreen te gebruiken? Of is er een andere manier waarop ik de aanwezige data kan benaderen?

Alle hulp is welkom, iemand?

gr,
T

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Bleutooth en USB om met mijn telefoon te communiceren. Iemand enig idee hoe ik mijn geheugen kan benaderen zonder de touchscreen te gebruiken?

Het zou echt een heele grote hulp zijn.

Cheers,
T

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:27
Haal je simkaart eruit en start hem op. Het zou kunnen dat het werkt. Aansluiten op de USB poort en hij zou moeten connecten

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 16:56
als je blueooth aankrijgt kan je proberen een bluetooth toetsenbord aan te sluiten en zo de pincode in te typen.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-11 21:33
Als je tijdens het opstarten de camera-knop ingedrukt houdt, kom je in het zgn 'regenboogscherm'. Als je nu de usb-kabel aansluit, zou 'ie verbinding moeten maken via Active Sync. Ik weet niet zeker of dat werkt, maar je zou het zeker kunnen proberen. Heb je je data niet gewoon grotendeels op je geheugenkaart / simkaart opgeslagen?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle suggesties. Ik heb ze allemaal uitgeprobeerd met het volgende resultaat:
- Met of zonder Sim moet ik unlocken doormiddel van mn touchscreen (die helaas nog steeds niet werkt)
- Een bleutooth toetsenbord werkt waarschijnlijk alleen nadat ik hem heb geconnect vanuit mijn telefoon, wat zonder touchscreen niet lukt (Ik kom niet voorbij het unlock scherm)
- Het 'Regenboog' scherm klonk leuk, maar als ik de camera ingedrukt houd tijdens het opstarten krijg ik nog steeds alleen mijn unlock scherm te zien. Misschien zijn de overige knoppen ook beschadigd in de regen.

Misschien iemand nog een suggestie? Als iemand mij kan helpen ben ik echt dolblij 8)7

Cheers,
T

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:47
De oplossing kan je ook hardwarematig zoeken:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20650

Voor die prijs zou je het kunnen proberen.
Pagina: 1