Toon posts:

1 of 2 ATI Radeon X1950 XTX verkopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer overgenomen van een collega. Daarin zaten 2 videokaarten met crossfire gekoppeld. Mijn voeding kan geen 2 kaarten aan en daarom gebruik ik er maar 1. De andere wil ik verkopen.

Nu heeft iemand mij getipt dat het misschien beter is ze samen te verkopen. Dan zit ik zonder video kaart. Op zich ben ik daar niet zo happig op, de hardware werkt nu naar tevredenheid. Ik heb weinig zin in compatibiliteits issue's. Maar als 2 ATI Radeon X1950 XTX erg gewild zijn, en ik kan daar ook op vooruit gaan (ik game graag), dan wil ik het wel overwegen.

Wat moet ik doen? Ik zie dat eentje ongeveer €35 waard is, maar hoeveel is een setje waard? Ze werken perfect, ik heb de crossfire kabel nog en 2x een 6-pins powerplug. Helaas niet meer de doos en ander entourage.

Mijn product staat ook op Marktplaats.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 19:27 ]

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:37

Apoca

Array Technology Industry

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:15
Eens met Apoca..

Ik zou ze proberen te verkopen & dan bijv. een HD4770 bestellen, hoef je maar een klein bedrag extra neer te leggen voor een lekkere snelle videokaart, die ook nog een keer "relatief" zuinig is..

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Een setje is niet meer waard dan 2 losse kaarten. Je zult eerder vragen krijgen of ze de kaarten voor 60 EUR kunnen krijgen als ze ze allebij overnemen.

Als je er hebt gezien voor 35 EUR per stuk dan zul je echt niet meer krijgen dan 70 EUR voor die 2.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:59
En gewoon een andere voeding kopen?
Of de voeding gebruiken die in die pc zat, die kon het toch trekken, dus waarom niet overbouwen?

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan. Bedankt voor de tip.
Suc6 :)
Bedankt! :)
rscheper schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:40:Ik zou ze proberen te verkopen & dan bijv. een HD4770 bestellen, hoef je maar een klein bedrag extra neer te leggen voor een lekkere snelle videokaart, die ook nog een keer "relatief" zuinig is..
Bedankt voor de tip. Ik ga er over lezen.
MeijsteR schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:41:
Een setje is niet meer waard dan 2 losse kaarten. Je zult eerder vragen krijgen of ze de kaarten voor 60 EUR kunnen krijgen als ze ze allebij overnemen.

Als je er hebt gezien voor 35 EUR per stuk dan zul je echt niet meer krijgen dan 70 EUR voor die 2.
Jammer. :(
Spaiker schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 20:29:
En gewoon een andere voeding kopen?
Kost ± €80. Voor dat geld kan ik waarschijnlijk beter een nieuwe grafische kaart kopen.
Spaiker schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 20:29:
Of de voeding gebruiken die in die pc zat, die kon het toch trekken, dus waarom niet overbouwen?
Die is bij de eigenaar gebleven. Ik heb mobo, CPU, RAM en video kaarten overgenomen.
Pagina: 1