Ik weet het:
VOIP (heel belangrijk!! moet werken met voipbuster)
Gigabit Lan
Wireless N
Stabiel voor intensief gebruik
Heb ik er nog geen 1 gevonden die dit doet voor een goede prijs (onder de 120 euro ongeveer).
Ik kan echt wel zoeken, maar alle routers hier voldoen niet
De meeste hebben geen VOIP ingebouwd
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen (en dat een modje dit niet dicht gooit)
Anders heb ik nog een vraag, waar ik ook geen antwoord op kan vinden:
De D-Link DIR-655 kan wel VOIP-passtrough ofzo, maar wat heb ik daar aan? Moet ik dan nog een los apparaat voor VOIP er bij kopen ofzo?
Maar na een hele tijd zoeken naar een router die aan de volgende eisen voldoet:Wat moet ik kopen..?
Vaak worden er vragen gesteld waarin men met 1 zin (of zelfs met 300 woorden) uiteindelijk komt op de vraag: Welke switch/router/wap/... moet ik kopen?
Topics in deze categorie worden zonder meer gesloten door de moderators. We verwachten van de gebruikers dat ze zelf kunnen achterhalen welke technologie ze nodig hebben. Met deze kennis kan je met de http://tweakers.net/pricewatch een selectie maken van apparaten die in jou budget vallen. Daarna kan je zelf reviews over de verschillende apparaten opzoeken. Uiteindelijk kan je zo zelf een gedegen antwoord vinden.
VOIP (heel belangrijk!! moet werken met voipbuster)
Gigabit Lan
Wireless N
Stabiel voor intensief gebruik
Heb ik er nog geen 1 gevonden die dit doet voor een goede prijs (onder de 120 euro ongeveer).
Ik kan echt wel zoeken, maar alle routers hier voldoen niet
De meeste hebben geen VOIP ingebouwd
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen (en dat een modje dit niet dicht gooit)
Anders heb ik nog een vraag, waar ik ook geen antwoord op kan vinden:
De D-Link DIR-655 kan wel VOIP-passtrough ofzo, maar wat heb ik daar aan? Moet ik dan nog een los apparaat voor VOIP er bij kopen ofzo?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs