In januari heb ik bij T-Mobile een sim-only abonnement afgesloten, omdat mijn 2-jarige abonnement met telefoon toen afliep. Ik heb telefonisch met de klantenservice gesproken om een sim-only abonnement te bestellen met een looptijd van 1 jaar. Onlangs zag ik echter op de website (kijk ik verder nooit op) dat ik een 2-jarig simonly abonnement heb! Op de facturen staat de looptijd niet vermeld, waardoor ik dat dus nooit eerder heb gezien. Volgens de klantenservice zit ik aan het 2-jarige contract vast omdat het niet meer te veranderen is omdat ik destijds niet op de bevestigingsbrief heb gereageerd. Overigens werd in een eerder gesprek met de klantenservice meer dan een maand geleden wèl gemeld dat dit gecorrigeerd zou worden.
Het gesprek waarbij ik het abonnement heb afgesloten is niet opgenomen, aldus T-Mobile. Heeft iemand ervaring met dit soort aansmeerpraktijken?
Het gesprek waarbij ik het abonnement heb afgesloten is niet opgenomen, aldus T-Mobile. Heeft iemand ervaring met dit soort aansmeerpraktijken?