Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dan ga je wel een probleem krijgen als je wilt linken naar met php gegenereerde images. Gewoon naar websites laten linken ook toestaan en de img-tag wordt daarmee erg nuttig.Wiethoofd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:13:
Vooral met thumbs naar de grote versie linken is dat makkelijker. Wel zou ik er een check dan opgooien dat er alleen een afbeelding gelinkt kan worden, mocht je een website willen linken dan die er nog keurig omheen bouwen met de [url]-tag.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
qftVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:58:
Waarom zou je niet gewoon [url] en [/] gebruiken?
Lijkt me niet iets wat simpel in een nieuwe tag te grijpen is zonder zoveel indepth kennis te hebben dat [url][img][/url] een onoverkomelijk probleem is?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Mijn PHP afbeeldingen komen prima door de afbeeldings-check heen. Als je php bestand de juiste header verstuurt dan weet GoT er wel raad meeWiethoofd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:05:
php-gegenereerde afbeeldingen hebben een afbeeldingsheader, zo niet zou deze niet eens tussen de [img]-tags werken, je moet niet puur op de extensie checken maar net zoals nu met de 'check images' gedaan wordt.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Wat ik dus al zeg in m'n postMatis schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:06:
Mijn PHP afbeeldingen komen prima door de afbeeldings-check heen. Als je php bestand de juiste header verstuurt dan weet GoT er wel raad mee
[ Voor 5% gewijzigd door Wiethoofd op 26-08-2009 19:11 ]
No shit, ik heb ook een random avatarWiethoofd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:11:
[...]
Wat ik dus al zeg in m'n postAls je die header niet meestuurt/er in zet wordt deze niet als afbeelding herkend (/me wijst even op z'n random avatar)
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik zie hier ook weinig nut in aangezien de gewenste behaviour al eenvoudig (en wellicht zelfs logischer) te bereiken is door gewoon de [img] tag in een [url] tag te wrappen.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()