• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:24
Helaas moet ik nog een opdracht afmaken voor mijn school. Dit betreft een opdracht met ISA 2004.
Nu is het als volgt, ik heb 1 domein genaamd Isaflora. Hier zit een DC en een XP in. Dan is er een Windows 2003 server die fungeert als router. Hier staat ISA op en uiteraard de benodigde router functies.
Alles is netjes te bereiken, behalve via het XP werkstation. Deze zou via ISA Server management het over moeten kunnen nemen. Dit werkt inmiddels wel met mstsc. Maar via het ISA programma krijg ik het maar niet voor elkaar. Ik heb een complete range de rechten gegeven om het remote te kunnen benaderen. Als ik voor Connect to Local or Remote ISA server kies krijg ik het scherm om de naam in te vullen van de server en de account gegevens als ik dit doe. Krijg ik de melding ' A failure occurred. The was not activated' En bij details staat 'Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden' Error code: 0x80070002

Na het nodige zoeken op google kan ik het echt niet vinden. Heeft er iemand een tip?

Verwijderd

Had je deze site al gevonden? Het is geen oplossing, maar wel meer info.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:24
Ik heb nog niets geupdate, dus dat is het niet. De link hierboven zal ik ook eens proberen. :)